Új stratégiát vezet be a Tesco az egészséges táplálkozás népszerűsítésére
A Tesco innovatív stratégiát dolgozott ki az egészséges ételek népszerűsítésére Nagy-Britanniában, mesterséges intelligencia (AI) segítségével. A szupermarketlánc 30 forgalmas Express üzletében kísérleti jelleggel átalakítja a termékek elhelyezését, hogy előtérbe helyezze az egészségesebb választékot – számolt be róla a Grocery Gazette.
A Tesco új megközelítése szoros együttműködésben valósul meg a Dunnhumby ügyféltudományi céggel, amely az adatokat és vásárlói szokásokat elemezve segíti az áruházláncot az optimális termékelhelyezés megtervezésében. Ennek az új stratégiának a keretében a korábban magas zsír-, só- vagy cukortartalmú (HFSS) termékek számára fenntartott kiemelt polchelyek helyett mostantól egészségesebb ételek kapnak hangsúlyt. Ez a változtatás összhangban van a 2022 októberében életbe lépett brit szabályozással, amely korlátozza a HFSS termékek elhelyezését az üzletekben.
Egészséges termékek kerülnek előtérbe
Az új koncepció szerint olyan termékek kerülnek a legjobban látható helyekre a kiválasztott Tesco üzletekben, mint a joghurtok, zabkásák, gyümölcsök, fehérjében gazdag ételek, valamint az előre elkészített és könnyen melegíthető fogások. A Tesco célja ezzel az, hogy a vásárlókat ösztönözze az egészségesebb élelmiszerek választására, miközben továbbra is kielégíti az Express üzletek gyors és kényelmes vásárlási igényeit.
Kapcsolódó cikkeink
AI-dalokkal terjeszti az optimizmus fontosságának üzenetét az LG
Új globális márkakampányt indított el az LG Electronics (LG): a…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >