Új stratégiát vezet be a Tesco az egészséges táplálkozás népszerűsítésére
A Tesco innovatív stratégiát dolgozott ki az egészséges ételek népszerűsítésére Nagy-Britanniában, mesterséges intelligencia (AI) segítségével. A szupermarketlánc 30 forgalmas Express üzletében kísérleti jelleggel átalakítja a termékek elhelyezését, hogy előtérbe helyezze az egészségesebb választékot – számolt be róla a Grocery Gazette.
A Tesco új megközelítése szoros együttműködésben valósul meg a Dunnhumby ügyféltudományi céggel, amely az adatokat és vásárlói szokásokat elemezve segíti az áruházláncot az optimális termékelhelyezés megtervezésében. Ennek az új stratégiának a keretében a korábban magas zsír-, só- vagy cukortartalmú (HFSS) termékek számára fenntartott kiemelt polchelyek helyett mostantól egészségesebb ételek kapnak hangsúlyt. Ez a változtatás összhangban van a 2022 októberében életbe lépett brit szabályozással, amely korlátozza a HFSS termékek elhelyezését az üzletekben.
Egészséges termékek kerülnek előtérbe
Az új koncepció szerint olyan termékek kerülnek a legjobban látható helyekre a kiválasztott Tesco üzletekben, mint a joghurtok, zabkásák, gyümölcsök, fehérjében gazdag ételek, valamint az előre elkészített és könnyen melegíthető fogások. A Tesco célja ezzel az, hogy a vásárlókat ösztönözze az egészségesebb élelmiszerek választására, miközben továbbra is kielégíti az Express üzletek gyors és kényelmes vásárlási igényeit.
Kapcsolódó cikkeink
Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >AI-alapú megoldás a valós idejű vendégvélemények kezelésére: megérkezett a SurvAI by Everguest Intelligence
Megérkezett az Everguest új, AI-alapú szoftveres megoldása, a SurvAI by…
Tovább olvasom >Óriásit bővült a Tesco – háromszorosára növelte választékát a foodorán
A foodora továbbfejleszti az online bevásárlási kínálatát, a platformon keresztül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/10. száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 168 oldalon jelent meg. Alább, a levél…
Tovább olvasom >TheVR Mekis kedvence: influenszer ihlette menü a McDonald’s-ban
Október 14-től Magyarországon is elérhetővé válik a McDonald’s új, TheVR…
Tovább olvasom >Rekordmagasságba emelkedett a vaj ára Európában: kihívások előtt a pékségek és cukrászdák
Európában történelmi rekordot döntött a vaj ára, ami komoly kihívások…
Tovább olvasom >