Új stratégiát vezet be a Tesco az egészséges táplálkozás népszerűsítésére
A Tesco innovatív stratégiát dolgozott ki az egészséges ételek népszerűsítésére Nagy-Britanniában, mesterséges intelligencia (AI) segítségével. A szupermarketlánc 30 forgalmas Express üzletében kísérleti jelleggel átalakítja a termékek elhelyezését, hogy előtérbe helyezze az egészségesebb választékot – számolt be róla a Grocery Gazette.
A Tesco új megközelítése szoros együttműködésben valósul meg a Dunnhumby ügyféltudományi céggel, amely az adatokat és vásárlói szokásokat elemezve segíti az áruházláncot az optimális termékelhelyezés megtervezésében. Ennek az új stratégiának a keretében a korábban magas zsír-, só- vagy cukortartalmú (HFSS) termékek számára fenntartott kiemelt polchelyek helyett mostantól egészségesebb ételek kapnak hangsúlyt. Ez a változtatás összhangban van a 2022 októberében életbe lépett brit szabályozással, amely korlátozza a HFSS termékek elhelyezését az üzletekben.
Egészséges termékek kerülnek előtérbe
Az új koncepció szerint olyan termékek kerülnek a legjobban látható helyekre a kiválasztott Tesco üzletekben, mint a joghurtok, zabkásák, gyümölcsök, fehérjében gazdag ételek, valamint az előre elkészített és könnyen melegíthető fogások. A Tesco célja ezzel az, hogy a vásárlókat ösztönözze az egészségesebb élelmiszerek választására, miközben továbbra is kielégíti az Express üzletek gyors és kényelmes vásárlási igényeit.
Kapcsolódó cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán kutatást végzett a…
Tovább olvasom >AI-alapú platformot kínál a Rohlik Group a kiskereskedőknek világszerte
Önálló céget hozott létre a Rohlik Group abból a célból, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >