Új stratégiát vezet be a Tesco az egészséges táplálkozás népszerűsítésére
A Tesco innovatív stratégiát dolgozott ki az egészséges ételek népszerűsítésére Nagy-Britanniában, mesterséges intelligencia (AI) segítségével. A szupermarketlánc 30 forgalmas Express üzletében kísérleti jelleggel átalakítja a termékek elhelyezését, hogy előtérbe helyezze az egészségesebb választékot – számolt be róla a Grocery Gazette.
A Tesco új megközelítése szoros együttműködésben valósul meg a Dunnhumby ügyféltudományi céggel, amely az adatokat és vásárlói szokásokat elemezve segíti az áruházláncot az optimális termékelhelyezés megtervezésében. Ennek az új stratégiának a keretében a korábban magas zsír-, só- vagy cukortartalmú (HFSS) termékek számára fenntartott kiemelt polchelyek helyett mostantól egészségesebb ételek kapnak hangsúlyt. Ez a változtatás összhangban van a 2022 októberében életbe lépett brit szabályozással, amely korlátozza a HFSS termékek elhelyezését az üzletekben.
Egészséges termékek kerülnek előtérbe
Az új koncepció szerint olyan termékek kerülnek a legjobban látható helyekre a kiválasztott Tesco üzletekben, mint a joghurtok, zabkásák, gyümölcsök, fehérjében gazdag ételek, valamint az előre elkészített és könnyen melegíthető fogások. A Tesco célja ezzel az, hogy a vásárlókat ösztönözze az egészségesebb élelmiszerek választására, miközben továbbra is kielégíti az Express üzletek gyors és kényelmes vásárlási igényeit.
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >A magyarok háromnegyede jól ismeri az AI-t – derült ki az Ipsos globális felméréséből
Az Ipsos 2024-es AI Monitor jelentése átfogó képet nyújt arról,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >