Új stratégiát vezet be a Tesco az egészséges táplálkozás népszerűsítésére
A Tesco innovatív stratégiát dolgozott ki az egészséges ételek népszerűsítésére Nagy-Britanniában, mesterséges intelligencia (AI) segítségével. A szupermarketlánc 30 forgalmas Express üzletében kísérleti jelleggel átalakítja a termékek elhelyezését, hogy előtérbe helyezze az egészségesebb választékot – számolt be róla a Grocery Gazette.
A Tesco új megközelítése szoros együttműködésben valósul meg a Dunnhumby ügyféltudományi céggel, amely az adatokat és vásárlói szokásokat elemezve segíti az áruházláncot az optimális termékelhelyezés megtervezésében. Ennek az új stratégiának a keretében a korábban magas zsír-, só- vagy cukortartalmú (HFSS) termékek számára fenntartott kiemelt polchelyek helyett mostantól egészségesebb ételek kapnak hangsúlyt. Ez a változtatás összhangban van a 2022 októberében életbe lépett brit szabályozással, amely korlátozza a HFSS termékek elhelyezését az üzletekben.
Egészséges termékek kerülnek előtérbe
Az új koncepció szerint olyan termékek kerülnek a legjobban látható helyekre a kiválasztott Tesco üzletekben, mint a joghurtok, zabkásák, gyümölcsök, fehérjében gazdag ételek, valamint az előre elkészített és könnyen melegíthető fogások. A Tesco célja ezzel az, hogy a vásárlókat ösztönözze az egészségesebb élelmiszerek választására, miközben továbbra is kielégíti az Express üzletek gyors és kényelmes vásárlási igényeit.
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >