Új „sörre tesz” az AB InBev a light termékek versenyében
Az Anheuser-Busch InBev egy kedden tartott befektetői prezentációjában „globális márkává” emelte alacsony kalóriatartalmú sörét, a Michelob Ultrát, hogy ezzel jobban felvegye a versenyt a holland rivális Heinekennel.
Marcel Marcondes marketingvezető elmondta, hogy a vállalat mostantól a Coronát tekinti globális „húzóterméknek”, melynek alkoholmentes változatára, a Corona Ceróra fog elsősorban összpontosítani az alkoholmentes kategóriában
E lépésekkel az AB InBev a rivális Heineken ellen lép fel, amelynek új light söre, a Heineken Silver a meglehetősen kritikus amerikai piacon szeretne részesedést szerezni, és amely 0,0%-os sörével az alkoholmentes kategóriában vezető szerepet tölt be világszerte.
A fogyasztók egészségtudatosságának növekedésével a kevesebb kalóriát és szénhidrátot tartalmazó light sörök egyre nagyobb teret nyernek.
– A növekedés élére a Corona állt, de még hosszú út áll előtte – mondta el Marcondes.
Brian Perkins, a vállalat nyugat-európai elnöke megerősítette, hogy a vállalat számára a Corona Cero az elsőszámú globális alkoholmentes sör. A márka olyan piacokon is lehetőséget lát, ahol a fogyasztók köre nem túl széles, például Szaúd-Arábiában, ahol Perkins szerint hamarosan bevezetésre kerül.
Kapcsolódó cikkeink
Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >További cikkeink
OECD: Az élelmiszerár-infláció meredeken csökkent a legtöbb országban
Javított kissé idei és jövő évi globális növekedési előrejelzésén a…
Tovább olvasom >A legolcsóbb élelmiszereket vizsgálták a Nébih szakemberei
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) a fogyasztók védelme érdekében az…
Tovább olvasom >Már az üzletek polcain a Szentkirályi Magyarország betétdíjas PET-palackjai
A Szentkirályi Magyarország az elsők között kezdte meg a DRS…
Tovább olvasom >