Új „sörre tesz” az AB InBev a light termékek versenyében
Az Anheuser-Busch InBev egy kedden tartott befektetői prezentációjában „globális márkává” emelte alacsony kalóriatartalmú sörét, a Michelob Ultrát, hogy ezzel jobban felvegye a versenyt a holland rivális Heinekennel.
Marcel Marcondes marketingvezető elmondta, hogy a vállalat mostantól a Coronát tekinti globális „húzóterméknek”, melynek alkoholmentes változatára, a Corona Ceróra fog elsősorban összpontosítani az alkoholmentes kategóriában
E lépésekkel az AB InBev a rivális Heineken ellen lép fel, amelynek új light söre, a Heineken Silver a meglehetősen kritikus amerikai piacon szeretne részesedést szerezni, és amely 0,0%-os sörével az alkoholmentes kategóriában vezető szerepet tölt be világszerte.
A fogyasztók egészségtudatosságának növekedésével a kevesebb kalóriát és szénhidrátot tartalmazó light sörök egyre nagyobb teret nyernek.
– A növekedés élére a Corona állt, de még hosszú út áll előtte – mondta el Marcondes.
Brian Perkins, a vállalat nyugat-európai elnöke megerősítette, hogy a vállalat számára a Corona Cero az elsőszámú globális alkoholmentes sör. A márka olyan piacokon is lehetőséget lát, ahol a fogyasztók köre nem túl széles, például Szaúd-Arábiában, ahol Perkins szerint hamarosan bevezetésre kerül.
Kapcsolódó cikkeink
Tizenhárom millió dollárból korszerűsíti Georgia-i üzemét az Anheuser-Busch
A cartersville-i telephelyen végrehajtott beruházás eredményeként a vállalat a sörökön…
Tovább olvasom >Videósorozattal támogatja a Heineken a vendéglátóhely-üzemeltetőket
A Hot Seat címet viselő, kilencrészes videósorozat október 9-étől a…
Tovább olvasom >Már Japánban is kapható a Heineken 0.0
Október közepétől már Japánban is megtalálható az üzletek polcain a…
Tovább olvasom >További cikkeink
AM: Tovább kell növelni a szójatermesztést, cél ebből is az önellátás
A magyar gazdák agrártámogatásai a 2027-ig tartó időszakban is biztosítottak…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai lényegében nem változtak
2023 októberében az ipari termelői árak átlagosan 6,6 százalékkal alacsonyabbak…
Tovább olvasom >Nébih: élelmiszerboltokat minősítettek a Szupermenta programban
Kereskedelmi egységek fagyasztottélelmiszer-részlegeit ellenőrizték a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei…
Tovább olvasom >