Új „sörre tesz” az AB InBev a light termékek versenyében
Az Anheuser-Busch InBev egy kedden tartott befektetői prezentációjában „globális márkává” emelte alacsony kalóriatartalmú sörét, a Michelob Ultrát, hogy ezzel jobban felvegye a versenyt a holland rivális Heinekennel.
Marcel Marcondes marketingvezető elmondta, hogy a vállalat mostantól a Coronát tekinti globális „húzóterméknek”, melynek alkoholmentes változatára, a Corona Ceróra fog elsősorban összpontosítani az alkoholmentes kategóriában
E lépésekkel az AB InBev a rivális Heineken ellen lép fel, amelynek új light söre, a Heineken Silver a meglehetősen kritikus amerikai piacon szeretne részesedést szerezni, és amely 0,0%-os sörével az alkoholmentes kategóriában vezető szerepet tölt be világszerte.
A fogyasztók egészségtudatosságának növekedésével a kevesebb kalóriát és szénhidrátot tartalmazó light sörök egyre nagyobb teret nyernek.
– A növekedés élére a Corona állt, de még hosszú út áll előtte – mondta el Marcondes.
Brian Perkins, a vállalat nyugat-európai elnöke megerősítette, hogy a vállalat számára a Corona Cero az elsőszámú globális alkoholmentes sör. A márka olyan piacokon is lehetőséget lát, ahol a fogyasztók köre nem túl széles, például Szaúd-Arábiában, ahol Perkins szerint hamarosan bevezetésre kerül.
Kapcsolódó cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Tovább erősíti vezető pozícióját az alkoholmentes sörök piacán a Heineken
Stabil növekedést ért el a Heineken 2024-ben, főként az alkoholmentes…
Tovább olvasom >Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >