Új „sörre tesz” az AB InBev a light termékek versenyében
Az Anheuser-Busch InBev egy kedden tartott befektetői prezentációjában „globális márkává” emelte alacsony kalóriatartalmú sörét, a Michelob Ultrát, hogy ezzel jobban felvegye a versenyt a holland rivális Heinekennel.
Marcel Marcondes marketingvezető elmondta, hogy a vállalat mostantól a Coronát tekinti globális „húzóterméknek”, melynek alkoholmentes változatára, a Corona Ceróra fog elsősorban összpontosítani az alkoholmentes kategóriában
E lépésekkel az AB InBev a rivális Heineken ellen lép fel, amelynek új light söre, a Heineken Silver a meglehetősen kritikus amerikai piacon szeretne részesedést szerezni, és amely 0,0%-os sörével az alkoholmentes kategóriában vezető szerepet tölt be világszerte.
A fogyasztók egészségtudatosságának növekedésével a kevesebb kalóriát és szénhidrátot tartalmazó light sörök egyre nagyobb teret nyernek.
– A növekedés élére a Corona állt, de még hosszú út áll előtte – mondta el Marcondes.
Brian Perkins, a vállalat nyugat-európai elnöke megerősítette, hogy a vállalat számára a Corona Cero az elsőszámú globális alkoholmentes sör. A márka olyan piacokon is lehetőséget lát, ahol a fogyasztók köre nem túl széles, például Szaúd-Arábiában, ahol Perkins szerint hamarosan bevezetésre kerül.
Kapcsolódó cikkeink
A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Egekbe szökött az alkoholmentes sörök forgalma a norvég KIWI üzletláncban
A norvég KIWI üzletlánc új kezdeményezése, melynek keretében az ünnepi…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >