Új „sörre tesz” az AB InBev a light termékek versenyében
Az Anheuser-Busch InBev egy kedden tartott befektetői prezentációjában „globális márkává” emelte alacsony kalóriatartalmú sörét, a Michelob Ultrát, hogy ezzel jobban felvegye a versenyt a holland rivális Heinekennel.
Marcel Marcondes marketingvezető elmondta, hogy a vállalat mostantól a Coronát tekinti globális „húzóterméknek”, melynek alkoholmentes változatára, a Corona Ceróra fog elsősorban összpontosítani az alkoholmentes kategóriában
E lépésekkel az AB InBev a rivális Heineken ellen lép fel, amelynek új light söre, a Heineken Silver a meglehetősen kritikus amerikai piacon szeretne részesedést szerezni, és amely 0,0%-os sörével az alkoholmentes kategóriában vezető szerepet tölt be világszerte.
A fogyasztók egészségtudatosságának növekedésével a kevesebb kalóriát és szénhidrátot tartalmazó light sörök egyre nagyobb teret nyernek.
– A növekedés élére a Corona állt, de még hosszú út áll előtte – mondta el Marcondes.
Brian Perkins, a vállalat nyugat-európai elnöke megerősítette, hogy a vállalat számára a Corona Cero az elsőszámú globális alkoholmentes sör. A márka olyan piacokon is lehetőséget lát, ahol a fogyasztók köre nem túl széles, például Szaúd-Arábiában, ahol Perkins szerint hamarosan bevezetésre kerül.
Kapcsolódó cikkeink
Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >