Új sajátmárkás termékdizájnt vezet be a Coop Trading
A Coop Trading frissíti sajátmárkás termékeinek csomagolását, hogy egységes megjelenést biztosítson a márka számára Svédországban, Norvégiában, Dániában és Finnországban.
Az új dizájnt 2023 végén vagy 2024 elején vezetik be az üzletekben – közölte a kiskereskedő.
A Coop Trading a Coop Sweden, a Coop Danmark, a Coop Norge és a finnországi SOK beszerzési társasága.
Erőteljes kereslet a sajátmárkás termékek iránt
Minna Björklund, a Coop Sweden EVM (saját márkák) megbízott vezetője kijelentette: „Tagjaink és vásárlóink részéről erős keresletet tapasztalunk sajátmárkás választékunk iránt. Az elmúlt időszakban tapasztalt növekvő infláció miatt – miközben nem kötünk kompromisszumot a minőség terén – Xtra és Coop márkáink egyre nagyobb arányt képviselnek a vásárlói kosarakban, és e márkák egyszerűen nyertesei a háztartások árérzékenységének.”
„A Coop Trading nagyobb volumen vásárlását teszi lehetővé, ami vonzóvá teszi az árakat az üzletekben. Az új dizájnnal ráadásul még áttekinthetőbb és inspirálóbb lesz az élelmiszer-vásárlás” – tette hozzá.
Rebranding projekt
A projekttel a stockholmi Södermalm kerületben működő Bedow stúdiót bízták meg.
Mette Husby, a Coop Trading márka- és designmenedzsere elmondta: „Nagy lelkesedéssel várjuk a Bedow-val való együttműködést. Olyan átfogó koncepciót mutattak be, amely egyszerre rugalmas és egyedi, megkülönböztető, ami döntő volt az ügynökség kiválasztásában.”
Kapcsolódó cikkeink
Több helyi termesztésű paradicsomot kínálna a vásárlóknak a Coop Sweden
Növelni kívánja a svédországi termesztésű paradicsom arányát üzletei kínálatában a…
Tovább olvasom >Dobozban dobja piacra a Coca-Cola a smartwatert
A Coca-Cola smartwater márkája 354 ml-es aludobozba töltött vizet hoz…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >