Új sajátmárkás termékdizájnt vezet be a Coop Trading
A Coop Trading frissíti sajátmárkás termékeinek csomagolását, hogy egységes megjelenést biztosítson a márka számára Svédországban, Norvégiában, Dániában és Finnországban.
Az új dizájnt 2023 végén vagy 2024 elején vezetik be az üzletekben – közölte a kiskereskedő.
A Coop Trading a Coop Sweden, a Coop Danmark, a Coop Norge és a finnországi SOK beszerzési társasága.
Erőteljes kereslet a sajátmárkás termékek iránt
Minna Björklund, a Coop Sweden EVM (saját márkák) megbízott vezetője kijelentette: „Tagjaink és vásárlóink részéről erős keresletet tapasztalunk sajátmárkás választékunk iránt. Az elmúlt időszakban tapasztalt növekvő infláció miatt – miközben nem kötünk kompromisszumot a minőség terén – Xtra és Coop márkáink egyre nagyobb arányt képviselnek a vásárlói kosarakban, és e márkák egyszerűen nyertesei a háztartások árérzékenységének.”
„A Coop Trading nagyobb volumen vásárlását teszi lehetővé, ami vonzóvá teszi az árakat az üzletekben. Az új dizájnnal ráadásul még áttekinthetőbb és inspirálóbb lesz az élelmiszer-vásárlás” – tette hozzá.
Rebranding projekt
A projekttel a stockholmi Södermalm kerületben működő Bedow stúdiót bízták meg.
Mette Husby, a Coop Trading márka- és designmenedzsere elmondta: „Nagy lelkesedéssel várjuk a Bedow-val való együttműködést. Olyan átfogó koncepciót mutattak be, amely egyszerre rugalmas és egyedi, megkülönböztető, ami döntő volt az ügynökség kiválasztásában.”
Kapcsolódó cikkeink
Dobozban dobja piacra a Coca-Cola a smartwatert
A Coca-Cola smartwater márkája 354 ml-es aludobozba töltött vizet hoz…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >A Coop Sweden új áruterminálja 300 munkahelyet teremt
A Coop Sweden bejelentése szerint az eskilstunai logisztikai parkban új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >