Dobozban dobja piacra a Coca-Cola a smartwatert
A Coca-Cola smartwater márkája 354 ml-es aludobozba töltött vizet hoz forgalomba. Az új termék frissített dizájnnal és felemelő fogyasztási élménnyel igyekszik az egyre inkább kényelemre vágyó fogyasztók figyelmét magára vonni.
E héttől kapható a smartwater original és a hozzáadott ásványi sókkal dúsított smartwater alkaline az Egyesült Államok üzleteiben, amely a piacon az „első” párából desztillált víz ebben a kiszerelésben. Az aludobozok nyolcas multipackban kaphatók a márka meglévő palackozott termékei mellett.
Tiphanie Maronta, a vállalat márkamarketingért felelős igazgatója szerint:
– A smartwater 1996-os bevezetése óta, amikor először mutatta be párából desztillált vizét, mindig is a fogyasztók igényeit és a folyadékpótlással kapcsolatos trendeket igyekezett megelőzni. Mindig az egyre intelligensebb hidratálási megoldásokat keressük.
A vállalat szerint eljött az alumíniumdobozok ideje a víz kategóriában, hiszen a fogyasztók kényelmes és környezetbarát csomagolásokat szeretnének.
Az eredeti smartwater alumíniumdoboz királykék alapon ezüstcseppet, míg az antioxidáns lúgos vizet tartalmazó dobozon fekete alapon ezüstcseppet láthatunk. Az új dobozok a márka szerint a smartwater jellegzetes színpalettáját adják vissza letisztult, elegáns kivitelben.
A május elejétől elérhető kreatív kampány minimalista, közeli képeket mutat be az új csomagolásról és a kulcsfontosságú vizuális elemekről az out-of-home megjelenésekben, valamint a rádióban és a közösségi médiában közzétett hirdetésekben olyan szövegekkel, mint „ízlés és stílus”, „ó, ez okos” és „még mindig okos, csak dobozos”. Az üzletekben a „felnyitni, elkortyolni, felfrissülni” feliratok invitálják majd a vásárlókat.
Az alumíniumdobozok a 2023 márciusában bevezetett, antioxidánsokkal dúsított lúgos smartwater bevezetését követi. A termék 9,5 pH-értékkel, egyedülálló elektrolitkeverékkel és az izmokat edzés után támogató antioxidánssal, szelénnel támogatja az aktív, teljesítményre törekvő életmódot.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >