Dobozban dobja piacra a Coca-Cola a smartwatert
A Coca-Cola smartwater márkája 354 ml-es aludobozba töltött vizet hoz forgalomba. Az új termék frissített dizájnnal és felemelő fogyasztási élménnyel igyekszik az egyre inkább kényelemre vágyó fogyasztók figyelmét magára vonni.
E héttől kapható a smartwater original és a hozzáadott ásványi sókkal dúsított smartwater alkaline az Egyesült Államok üzleteiben, amely a piacon az „első” párából desztillált víz ebben a kiszerelésben. Az aludobozok nyolcas multipackban kaphatók a márka meglévő palackozott termékei mellett.
Tiphanie Maronta, a vállalat márkamarketingért felelős igazgatója szerint:
– A smartwater 1996-os bevezetése óta, amikor először mutatta be párából desztillált vizét, mindig is a fogyasztók igényeit és a folyadékpótlással kapcsolatos trendeket igyekezett megelőzni. Mindig az egyre intelligensebb hidratálási megoldásokat keressük.
A vállalat szerint eljött az alumíniumdobozok ideje a víz kategóriában, hiszen a fogyasztók kényelmes és környezetbarát csomagolásokat szeretnének.
Az eredeti smartwater alumíniumdoboz királykék alapon ezüstcseppet, míg az antioxidáns lúgos vizet tartalmazó dobozon fekete alapon ezüstcseppet láthatunk. Az új dobozok a márka szerint a smartwater jellegzetes színpalettáját adják vissza letisztult, elegáns kivitelben.
A május elejétől elérhető kreatív kampány minimalista, közeli képeket mutat be az új csomagolásról és a kulcsfontosságú vizuális elemekről az out-of-home megjelenésekben, valamint a rádióban és a közösségi médiában közzétett hirdetésekben olyan szövegekkel, mint „ízlés és stílus”, „ó, ez okos” és „még mindig okos, csak dobozos”. Az üzletekben a „felnyitni, elkortyolni, felfrissülni” feliratok invitálják majd a vásárlókat.
Az alumíniumdobozok a 2023 márciusában bevezetett, antioxidánsokkal dúsított lúgos smartwater bevezetését követi. A termék 9,5 pH-értékkel, egyedülálló elektrolitkeverékkel és az izmokat edzés után támogató antioxidánssal, szelénnel támogatja az aktív, teljesítményre törekvő életmódot.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >Újrahasznosítható szupermarketet épít az Edeka
Németország vezető üzletlánca, az Edeka fenntartható „Triqbriq fa építési rendszert”…
Tovább olvasom >Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >