Új sajátmárkás termékdizájnt vezet be a Coop Trading

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 03. 17. 09:16

A Coop Trading frissíti sajátmárkás termékeinek csomagolását, hogy egységes megjelenést biztosítson a márka számára Svédországban, Norvégiában, Dániában és Finnországban.

Az új dizájnt 2023 végén vagy 2024 elején vezetik be az üzletekben – közölte a kiskereskedő.

A Coop Trading a Coop Sweden, a Coop Danmark, a Coop Norge és a finnországi SOK beszerzési társasága.

Erőteljes kereslet a sajátmárkás termékek iránt

Minna Björklund, a Coop Sweden EVM (saját márkák) megbízott vezetője kijelentette: „Tagjaink és vásárlóink részéről erős keresletet tapasztalunk sajátmárkás választékunk iránt. Az elmúlt időszakban tapasztalt növekvő infláció miatt – miközben nem kötünk kompromisszumot a minőség terén – Xtra és Coop márkáink egyre nagyobb arányt képviselnek a vásárlói kosarakban, és e márkák egyszerűen nyertesei a háztartások árérzékenységének.”

„A Coop Trading nagyobb volumen vásárlását teszi lehetővé, ami vonzóvá teszi az árakat az üzletekben. Az új dizájnnal ráadásul még áttekinthetőbb és inspirálóbb lesz az élelmiszer-vásárlás” – tette hozzá.

Rebranding projekt

A projekttel a stockholmi Södermalm kerületben működő Bedow stúdiót bízták meg.

Mette Husby, a Coop Trading márka- és designmenedzsere elmondta: „Nagy lelkesedéssel várjuk a Bedow-val való együttműködést. Olyan átfogó koncepciót mutattak be, amely egyszerre rugalmas és egyedi, megkülönböztető, ami döntő volt az ügynökség kiválasztásában.”

ESM

Kapcsolódó cikkeink