Új saját márkával népszerűsíti a Lidl Serbia a helyi termékeket
A Lidl Serbia nemrégiben bevezetett új saját márkája, a S ljubavlju, domaće (Helyi, szeretettel) mintegy 80 helyi termelőtől származó cikkelemet ölel fel. Amellett, hogy e termékek szerb eredetűek, igen magas minőséget is képviselnek, állítja a kereskedelmi lánc, amely mintegy 390 millió eurót ruházott működésébe azóta, hogy 2018-ban belépett a szerb piacra.
Az új saját márka illeszkedik a Lidl Serbia missziójába, miszerint növeli befektetését a hazai gazdaságba. A céggel együttműködő helyi beszállítók garantált termékkihelyezést kapnak az ország több mint 50 üzletében és exportlehetőséghez is jutnak azokban az országokban, amelyekben a lánc jelen van.
Az új választék kialakítása több mint egy évet vett igénybe. Valamennyi beszállító magas szintű élelmiszer-biztonságot és -minőséget bizonyító IFS-tanúsítvánnyal rendelkezik. A márka alatt hagyományos termékek, mint friss tej, natúr és gyümölcsös joghurtok, sajt, házi készítésű töpörtyű, pite, málna, szárított hús kapható.
Kapcsolódó cikkeink
Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >