Új saját márkával népszerűsíti a Lidl Serbia a helyi termékeket
A Lidl Serbia nemrégiben bevezetett új saját márkája, a S ljubavlju, domaće (Helyi, szeretettel) mintegy 80 helyi termelőtől származó cikkelemet ölel fel. Amellett, hogy e termékek szerb eredetűek, igen magas minőséget is képviselnek, állítja a kereskedelmi lánc, amely mintegy 390 millió eurót ruházott működésébe azóta, hogy 2018-ban belépett a szerb piacra.
Az új saját márka illeszkedik a Lidl Serbia missziójába, miszerint növeli befektetését a hazai gazdaságba. A céggel együttműködő helyi beszállítók garantált termékkihelyezést kapnak az ország több mint 50 üzletében és exportlehetőséghez is jutnak azokban az országokban, amelyekben a lánc jelen van.
Az új választék kialakítása több mint egy évet vett igénybe. Valamennyi beszállító magas szintű élelmiszer-biztonságot és -minőséget bizonyító IFS-tanúsítvánnyal rendelkezik. A márka alatt hagyományos termékek, mint friss tej, natúr és gyümölcsös joghurtok, sajt, házi készítésű töpörtyű, pite, málna, szárított hús kapható.
Kapcsolódó cikkeink
Árcsökkentés a Lidlnél: Népszerű vajak érhetőek el olcsóbban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szálltunk rendelkezésükre! (2. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl, a Novartis és a HungaroControl is a legjobb munkahelyek között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >December 24–25-én országszerte zárva tartanak a McDonald’s éttermek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
