Új saját márkával népszerűsíti a Lidl Serbia a helyi termékeket

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 10. 06. 18:25

A Lidl Serbia nemrégiben bevezetett új saját márkája, a S ljubavlju, domaće (Helyi, szeretettel) mintegy 80 helyi termelőtől származó cikkelemet ölel fel. Amellett, hogy e termékek szerb eredetűek, igen magas minőséget is képviselnek, állítja a kereskedelmi lánc, amely mintegy 390 millió eurót ruházott működésébe azóta, hogy 2018-ban belépett a szerb piacra.

Az új saját márka illeszkedik a Lidl Serbia missziójába, miszerint növeli befektetését a hazai gazdaságba. A céggel együttműködő helyi beszállítók garantált termékkihelyezést kapnak az ország több mint 50 üzletében és exportlehetőséghez is jutnak azokban az országokban, amelyekben a lánc jelen van.

Az új választék kialakítása több mint egy évet vett igénybe. Valamennyi beszállító magas szintű élelmiszer-biztonságot és -minőséget bizonyító IFS-tanúsítvánnyal rendelkezik. A márka alatt hagyományos termékek, mint friss tej, natúr és gyümölcsös joghurtok, sajt, házi készítésű töpörtyű, pite, málna, szárított hús kapható.

Kapcsolódó cikkeink