Új, saját márkás termékcsalád a SPAR Internationaltól
SPAR N°1 Value néven dobta piacra új, saját márkás terméksorozatát a SPAR International. A termékcsalád megjelenik majd a teljes európai piacon, ahol a retailer jelen van, később pedig globálisan is.
A sorozat, amely „minőséget és mindennapi alapvető cikkeket kínál jó áron” kezdetben 70 SKU-t tartalmaz, amelyet év végére 100-ra emel majd a kiskereskedő.
Minden egyes termék magas minőséget képvisel. A terméksorozat indítása a sikeres SPAR NAtural termékcsalád indítását követi, amelyet a cég 2018-ban mutatott be, és kizárólag organikus termékeket tartalmaz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Korzinkával társulva nyitja meg első üzletét a SPAR Üzbegisztánban
Engedélyezte a SPAR International az üzbég Korzinka kiskereskedőnek a SPAR…
Tovább olvasom >Új saját márkás termékcsaláddal rukkolt elő a SPAR International
A SPAR International SPAR Daily márkanév alatt új, saját márkás…
Tovább olvasom >Paraguayban nyitotta meg első latin-amerikai üzletét a SPAR
Megnyitotta a SPAR első paraguayi üzletét, amely egyben a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >