Új, saját márkás termékcsalád a SPAR Internationaltól
SPAR N°1 Value néven dobta piacra új, saját márkás terméksorozatát a SPAR International. A termékcsalád megjelenik majd a teljes európai piacon, ahol a retailer jelen van, később pedig globálisan is.

Év végére 100 SKU-t szerepel majd a termékcsaládban
A sorozat, amely „minőséget és mindennapi alapvető cikkeket kínál jó áron” kezdetben 70 SKU-t tartalmaz, amelyet év végére 100-ra emel majd a kiskereskedő.
Minden egyes termék magas minőséget képvisel. A terméksorozat indítása a sikeres SPAR NAtural termékcsalád indítását követi, amelyet a cég 2018-ban mutatott be, és kizárólag organikus termékeket tartalmaz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Korzinkával társulva nyitja meg első üzletét a SPAR Üzbegisztánban
Engedélyezte a SPAR International az üzbég Korzinka kiskereskedőnek a SPAR…
Tovább olvasom >Új saját márkás termékcsaláddal rukkolt elő a SPAR International
A SPAR International SPAR Daily márkanév alatt új, saját márkás…
Tovább olvasom >Paraguayban nyitotta meg első latin-amerikai üzletét a SPAR
Megnyitotta a SPAR első paraguayi üzletét, amely egyben a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >Az OECD-ben 4,2 százalékra lassult az éves infláció márciusban
A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) tagországaiban a fogyasztói…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
2025 májusától az engedélyeztetési, levegővédelmi, zajvédelmi, hulladékgazdálkodási bírságokat szabályozó, valamint…
Tovább olvasom >