Új, saját márkás termékcsalád a SPAR Internationaltól
SPAR N°1 Value néven dobta piacra új, saját márkás terméksorozatát a SPAR International. A termékcsalád megjelenik majd a teljes európai piacon, ahol a retailer jelen van, később pedig globálisan is.

Év végére 100 SKU-t szerepel majd a termékcsaládban
A sorozat, amely „minőséget és mindennapi alapvető cikkeket kínál jó áron” kezdetben 70 SKU-t tartalmaz, amelyet év végére 100-ra emel majd a kiskereskedő.
Minden egyes termék magas minőséget képvisel. A terméksorozat indítása a sikeres SPAR NAtural termékcsalád indítását követi, amelyet a cég 2018-ban mutatott be, és kizárólag organikus termékeket tartalmaz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Korzinkával társulva nyitja meg első üzletét a SPAR Üzbegisztánban
Engedélyezte a SPAR International az üzbég Korzinka kiskereskedőnek a SPAR…
Tovább olvasom >Új saját márkás termékcsaláddal rukkolt elő a SPAR International
A SPAR International SPAR Daily márkanév alatt új, saját márkás…
Tovább olvasom >Paraguayban nyitotta meg első latin-amerikai üzletét a SPAR
Megnyitotta a SPAR első paraguayi üzletét, amely egyben a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >