Új ruházati márkával erősít a Tesco
A márciustól kapható F&F termékekkel új fogyasztói csoportokat kíván megszólítani a Tesco, a megfizethető márkát elegáns viseletként, irodai munkára, alkalmi öltözetként ajánlja az áruház.
Az F&F vezető angol ruházati
márka, amely hazájában az eladási
mutatókat tekintve sok nagy ruházati márkát
utasít maga mögé, és vásárlási
népszerűségét tekintve is dobogós helyen
van a lezserebb öltözködést preferáló
Cherokee mellett.
A Tesco már a múlt évben
is kétszámjegyű erősödést ért el
ebben a termékkörben, az új márka speciális
pozicionálásával a cég további
erősödést vár.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >