Új ruházati márkával erősít a Tesco
A márciustól kapható F&F termékekkel új fogyasztói csoportokat kíván megszólítani a Tesco, a megfizethető márkát elegáns viseletként, irodai munkára, alkalmi öltözetként ajánlja az áruház.
Az F&F vezető angol ruházati
márka, amely hazájában az eladási
mutatókat tekintve sok nagy ruházati márkát
utasít maga mögé, és vásárlási
népszerűségét tekintve is dobogós helyen
van a lezserebb öltözködést preferáló
Cherokee mellett.
A Tesco már a múlt évben
is kétszámjegyű erősödést ért el
ebben a termékkörben, az új márka speciális
pozicionálásával a cég további
erősödést vár.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >