Új ruházati márkával erősít a Tesco
A márciustól kapható F&F termékekkel új fogyasztói csoportokat kíván megszólítani a Tesco, a megfizethető márkát elegáns viseletként, irodai munkára, alkalmi öltözetként ajánlja az áruház.
Az F&F vezető angol ruházati
márka, amely hazájában az eladási
mutatókat tekintve sok nagy ruházati márkát
utasít maga mögé, és vásárlási
népszerűségét tekintve is dobogós helyen
van a lezserebb öltözködést preferáló
Cherokee mellett.
A Tesco már a múlt évben
is kétszámjegyű erősödést ért el
ebben a termékkörben, az új márka speciális
pozicionálásával a cég további
erősödést vár.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >