Új reklámfilmjében a Nespresso megint összehozza George Clooney-t és Jean Dujardint
Nyolc éve már, hogy George Clooney és Jean Dujardin vicces viszályba keveredtek a How far would you go for Nespresso? című reklámfilmben. A két színész most az ikonikus szpot akciódús folytatásában újra találkozik, és a pároshoz ezúttal a rendkívül tehetséges Camille Cottin is csatlakozik, aki először szerepel Nespresso reklámban. A briliánsan szórakoztató filmben a sztárok megmutatják, hogy szinte bármire hajlandóak egy finom Nespresso kávéért, ezzel a néző számára is felvetve a kérdést: Ön mit tenne meg egy Nespresso kávé feledhetetlen ízéért?
A november 14-től több mint 20 európai országban debütáló új reklámfilm a 2014-es alapötlet továbbfejlesztése: a mostani történetben George Clooney felajánlja Jean Dujardinnak, hogy készít neki egy csésze Nespresso-t, ám hirtelen rádöbben, hogy már csak egyetlen kapszulája maradt. Ahogy egy vígjátékban illik, Clooney kirántja a szőnyeget Dujardin talpa alól, hogy megszerezze az utolsó adagot, csakhogy a kapszulát már nem tudja elkapni, így az átrepül a nyitott ablakon, és Camille Cottin erkélyére pottyan. A párosnak össze kell fognia, hogy megkaparintsák a kapszulát, ezért Jean Dujardin egy rattanfotelben leereszti Clooney-t a fal mentén, egészen Cottin lakásáig. A cselekmény tovább bonyolódik, és most már Camille Cottinnak kell visszaszereznie frissen elkészített Nespresso kávéját, amit George Clooney pimaszul elcsent. Vajon mi sül ki ebből?
Kiderül, ha megnézi a reklámfilmet:
Figyelem, spoilerveszély: Camille Cottin emlékezteti George Clooney-t, hogy ne felejtse el újrahasznosítani az alumíniumkapszuláját, utalva a Nespresso azon elkötelezettségére, hogy felelős módon biztosítsa a világ számára feledhetetlen ízű, kivételes minőségű kávéját.
Az új filmmel kapcsolatban George Clooney elmondta: „Remekül éreztük magunkat a forgatáson. Mindig öröm számomra Jeannal találkozni, most pedig még a zseniális Camille kifinomult játékát is élvezhettük, szóval tökéletes volt az összhang. Mivel a reklámfilm legfontosabb üzenete a kávé íze és a fenntarthatóság, így a Nespresso család oszlopos tagjaként nem is volt kérdés számomra, hogy én is szerepeljek ebben a kampányban.”
Jean Dujardin hozzátette: „Nagyszerű volt újra találkozni George-dzsal, és folytatni a rég megkezdett barátságos meccsünket a képernyőn, ám ezúttal a csodálatos Camille volt az, aki egységbe kovácsolt minket. A forgatás fergeteges hangulatban telt, rengeteg vidám pillanatot éltünk meg – a képernyőn és a kulisszák mögött egyaránt. Ráadásul végtelen mennyiségű finom kávét ittunk meg baráti társaságban… Hát kell ennél több?”
Camille Cottin így mesélt Nespresso-debütálásáról: „Kávéimádó francia nőként nagy rajongója vagyok a Nespresso márkának. Megtiszteltetés volt együtt játszani George Clooney-val és Jean Dujardinnal ebben a reklámfilmben; különösen azért, mert nemcsak őket, hanem így az embereket is én emlékeztetem arra, hogy tegyenek egy kicsit a bolygónkért.”
Kivételes ízű kávé – egyszerű újrahasznosítás
Minden egyes csésze Nespresso kávé nagyszerű ízt rejt, amit a legkiválóbb minőségű kávészemek és a kifinomult pörkölési technikák mellett innovatív kávégépek, valamint a kávé frissességét megóvó alumíniumkapszulák biztosítanak.
A Nespresso továbbra is innovatív megoldásokat kínál ahhoz, hogy vásárlói a lehető legegyszerűbben hasznosíthassák újra a használt kapszulákat. Az összes Nespresso kapszula alumíniumból készül, ami hosszan megőrzi a kiváló minőségű kávé frissességét és aromáit. Sőt mi több, az alumínium végtelenül sokszor újrahasznosítható, és ez az egyik legtökéletesebb újrahasznosított anyag.
„Örülünk, hogy újra összehozhattuk George Clooney és Jean Dujardin lendületes párosát, és hogy melléjük a rendkívül Camille Cottin is csatlakozott. A kampány olyan, számunkra alapértéknek számító témákat dolgoz fel, mint a kivételes íz és a fenntarthatóság”
– nyilatkozta Melanie Brinbaum, a Nespresso márkaigazgatója.
„A Nespresso kávé jó dolgok mozgatórugója, és felelős szemlélettel kínál páratlan ízeket, ezért azt szerettük volna, hogy ez a reklámfilm hitelesen adja vissza ezt az elkötelezettségünket. Jövőképünket sztárjaink is magukénak vallják, és ez érződik is az egész kampányban.”
A George Clooney, Jean Dujardin és Camille Cottin főszereplésével készült Unforgettable Taste (Feledhetetlen íz) elnevezésű kampány november 14-től debütál Magyarország mellett Ausztriában, Belgiumban, Bulgáriában, Csehországban, Horvátországban, Cipruson, Dániában, Franciaországban, Németországban, Görögországban, Írországban, Olaszországban, Luxemburgban, Hollandiában, Norvégiában, Lengyelországban, Portugáliában, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában, Spanyolországban, Svédországban, Svájcban és az Egyesült Királyságban is.
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >RTD kávét dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A limitált kiadású itallal a márka az RTD-italok iránti növekvő…
Tovább olvasom >Mézalapú termékcsaládot dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A Nespresso USA piacra dobta a Nespresso Bloom mézalapú termékcsaládot.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >