Új, prémium szereplő
A legfrissebb fogyasztói trendeket figyelembe véve az Unilever a magyar piacra egy teljesen új, prémium pozícionálású márkát vezet be. A Zendium márkanévre hallgató, fogkrémekből és szájvízből álló termékcsalád megalkotóit a száj védekezőképességének ereje ihlette.
A Zendium a skandináv fogorvosok által egyik leginkább ajánlott fogkrémmárka, a szájban is jelenlévő fehérjéket és enzimeket tartalmaz. A Zendium klinikailag bizonyítottan fokozza a száj természetes védekezőképességét. A letisztult dizájnú, prémium termékek – 3 felnőtt, 1 junior, 1 gyermek fogkrém és 1 szájvíz – elsőként a drogériákban és hipermarketekben érhetőek el augusztustól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Tesco Magyarország a kihívások ellenére is optimista a jövőt illetően
A kiskereskedelmi szektor jelenlegi helyzetéről és a közeljövőben várható trendekről…
Tovább olvasom >A Danone kutatása a növényi termékek népszerűségét vizsgálta
A Danone Magyarország 2024-ben ismét részt vett az öt kelet-közép-európai…
Tovább olvasom >Egyre több a kerékpáros szakértők ajánlásait követő kerékpártámasz a SPAR üzleteinél
Kényelmes és biztonságos kerékpártámaszokkal szereli fel a SPAR Magyarország az…
Tovább olvasom >