Új platform az üzleti fenntarthatóságért
Business Sustainability Program néven indul el az üzleti fenntarthatóság témával foglalkozó stratégiai tanácsadás, amely új lendületet adhat és versenyelőnyt képezhet az erre nyitott hazai vállalkozásoknak.
A program azoknak a magyar vállalatoknak szól, amelyek már észlelték, hogy nemzetközi és hazai vevőik folyamatosan javítják működésük társadalmi és környezeti hatásait és ezt beszállítóiktól is megkövetelik. Ezért annak érdekében, hogy fenntartsák versenyképességüket és megtartsák partnereiket, készek új üzleti stratégiák befogadására.” – mondja Lakatos Zsófia*, az Emerald PR és a válság112 alapítója.
A fenntarthatósággal kapcsolatos elvárásokat fókuszba helyező üzleti stratégiák nemcsak valós alternatívát kínálnak a profitmaximalizálásra törekvő, rövid távú üzleti modellekkel szemben, hanem egyedül ezek nyújtanak választ a 21. századi fogyasztók és munkavállalók részéről felmerülő kockázatokra. Ráadásul a nemzetközi környezet és ezzel párhuzamosan a magyar jogalkotó is egyre inkább azt a modern üzleti felfogást várja el, amelyben a pénzügyi eredményességre törekvés mellett ugyanolyan hangsúlyos a környezeti és a társadalmi eredményesség szándéka.
A Business Sustainability Program több fenntarthatósági szakértővel dolgozik együtt. Szakmai tapasztalatunk garancia arra, hogy az üzleti célok teljes mértékű figyelembevételével olyan fenntarthatósági stratégiát és megvalósítási tervet dolgozzanak ki a vállalkozások számára, amely versenyelőnyt képez, új lendületet ad az üzleti fejlődés számára és feltárja a nemzetközi fenntarthatósági célokhoz (SDG) való kapcsolódás minden lehetőségét.
*Lakatos Zsófia nemzetközileg jegyzett fenntarthatósági szakértő. 2013-ban Londonban jelent meg Corporate Social Responsibility in Emerging Markets című könyve. Rendszeresen publikál, előad és oktat a témában. Az országban elsőként vehette át a Fenntarthatóság Szakmai Követe elismerést hét évvel ezelőtt. A Magyar Public Relations Szövetség korábbi elnöke, a CSR Best Practice Díj létrehozója, a Levegő Munkacsoport elnökségi tagja, a Budapest Klub Global Executive Council alelnöke, a Superbrands és a Green Brands zsűritagja, az Emerald PR és a Válság112 tulajdonosa.
Kapcsolódó cikkeink
Tanácsadási szolgáltatások támogatására nyílnak pályázatok
Kiaknázható lehetőségek nyílnak a Közös Agrárpolitika (KAP) 2027-ig felhasználható hazai…
Tovább olvasom >A logisztika a láthatóság ára?
Milyen tanulságokat hozhat a hazai e-kereskedelem működése számára az olasz…
Tovább olvasom >Virtuális afterpartit tartott egy gyorsétteremlánc
A Covid miatt tavaly és idén csak virtuálisan kerülhetett sor…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >