Új partner a Boyden magyarországi irodájánál
Szalókyné Tóth Judit személyében új Partner csatlakozik a Boyden Executive Search magyarországi irodájához, valamint a Boyden globális Consumer and Retail Practice Group-jához. Judit közel 15 éve dolgozik felsővezetői tanácsadóként, jól ismert szereplője a magyarországi kereskedelmi és napi fogyasztási cikk szektornak. Karrierjét az Unilevernél kezdte, majd a Zwack Unicum Rt-nél folytatta az igazgatóság tagjaként, marketing igazgatói pozícióban. 2004-ben csatlakozott a Nielsen-hez, ügyvető igazgatóként majd régiós igazgatóként. Tagja számos szakmai fórumnak, karitatív nagykövet, rendszeresen tart prezentációkat gazdasági rendezvényeken és felsőoktatási intézményekben.
A Boyden a világ meghatározó (top 10) felsővezetői kiválasztással, képzéssel és menedzsment tanácsadással foglalkozó cége. 1947-ben alapították New Yorkban, jelenleg a világ 40 országában és 65 irodájában áll ügyfelei rendelkezésére- vezető keresés, kiválasztás, fejlesztés, stratégiai konzultáció területeken.
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: Jelentés a Board roomból (3. rész) – Interjú Michael Holmmal, a Diageo kelet-európai piacok ügyvezető igazgatójával
Cikksorozatunkban Szalóky Tóth Judit, a Boyden executive search partnere felső…
Tovább olvasom >Magazin: Jelentés a Board roomból (2. rész) – Interjú Christopher Mattheisennel, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatójával
Cikksorozatunkban Szalóky Tóth Judit a Boyden Executive Search partnere felső…
Tovább olvasom >Jelentés a Board roomból (1. rész) – Interjú Rózsai Rezsővel, a KPMG Magyarország vezérigazgatójával
Új cikksorozatunkban Szalóky Tóth Judit a Boyden Executive Search partnere…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >