Új partner a Boyden csoportnál
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/06/Szal%C3%B3kyn%C3%A9-T%C3%B3th-Judit-B_opt-200x300.jpeg)
Szalókyné Tóth Judit
partner
Boyden Executive Search
Szalókyné Tóth Judit személyében új partner csatlakozik a Boyden Executive Search magyarországi irodájához, valamint a Boyden globális Consumer and Retail Practice Groupjához. Judit közel 15 éve dolgozik felső vezetői tanácsadóként, jól ismert szereplője a magyarországi kereskedelmi és napifogyasztásicikk-szektornak. Karrierjét az Unilevernél kezdte, majd a Zwack Unicum Rt.-nél folytatta az igazgatóság tagjaként, marketingigazgatói pozícióban. 2004-ben csatlakozott a Nielsenhez, ügyvető igazgatóként, majd régiós igazgatóként. Tagja számos szakmai fórumnak, karitatív nagykövet, rendszeresen tart prezentációkat gazdasági rendezvényeken és felsőoktatási intézményekben.
Bővebben: www.linkedin.com/in/judit-szalóky-tóth
A Boyden a világ meghatározó (top 10) felső vezetői kiválasztással, képzéssel és menedzsmenttanácsadással foglalkozó cége. 1947-ben alapították New Yorkban, jelenleg a világ 40 országában és 65 irodájában áll ügyfelei rendelkezésére vezetőkeresés, kiválasztás, fejlesztés, stratégiai konzultáció területeken. //
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: Jelentés a Board roomból (3. rész) – Interjú Michael Holmmal, a Diageo kelet-európai piacok ügyvezető igazgatójával
Cikksorozatunkban Szalóky Tóth Judit, a Boyden executive search partnere felső…
Tovább olvasom >Magazin: Jelentés a Board roomból (2. rész) – Interjú Christopher Mattheisennel, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatójával
Cikksorozatunkban Szalóky Tóth Judit a Boyden Executive Search partnere felső…
Tovább olvasom >Jelentés a Board roomból (1. rész) – Interjú Rózsai Rezsővel, a KPMG Magyarország vezérigazgatójával
Új cikksorozatunkban Szalóky Tóth Judit a Boyden Executive Search partnere…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >