Új organikus saját márkát vezet be az Aldi Süd Nur Nur Natur néven
Az Aldi Süd új Nur Nur Natur saját márkája olyan kiváló minőségű alapanyagokat jelöl, mint az ősi gabonafélék vagy az extra hosszú érlelési idejű kíméletes feldolgozású, hidegen sajtolt olajok.
A diszkontlánc szerint az új márka következetesen kerüli az ízfokozók, a hozzáadott aromák és a felesleges adalékanyagok felhasználását.
Idén márciusban az Aldi Süd bejelentette, hogy biotermék-kínálata már a standard választék 15%-át teszi ki, és tovább bővíti azt.
A legmagasabb minőségű biotermékek
Erik Döbele, az Aldi Süd beszerzési és ügyfélkapcsolati ügyvezető igazgatója elmondta:
– A Nur Nur Natur márkával új mércét állítunk fel az élelmiszer-kiskereskedelemben. Ilyen márka még nem volt a diszkontáruházakban. Eredeti ízt érünk el a lehető legtermészetesebb módon és a megszokott alacsony árainkon.
Döbele megjegyezte, hogy a fenntarthatóság az Aldi Süd vállalati struktúrájának szerves része.
– Az új biomárka fontos hosszú távú lépés azon az úton, amelyen vásárlóink tudatosabb táplálkozását kívánjuk segíteni – mondta.
– A Naturland magas színvonalú gyártása mellett a ‘Nur Nur Natur’ termékeinkkel többek között támogatjuk a Naturland biológiai sokfélesék védelmére irányuló programját, ugyanakkor a hagyományos gabonafélék fokozott használatát is”.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >Németországban visszatér az Aldi Süd a nyomtatott akciós újság terjesztéséhez
Visszatér a papíralapú reklámújságok terjesztéséhez az Aldi Süd Németországban, ahol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >