Új organikus saját márkát vezet be az Aldi Süd Nur Nur Natur néven
Az Aldi Süd új Nur Nur Natur saját márkája olyan kiváló minőségű alapanyagokat jelöl, mint az ősi gabonafélék vagy az extra hosszú érlelési idejű kíméletes feldolgozású, hidegen sajtolt olajok.
A diszkontlánc szerint az új márka következetesen kerüli az ízfokozók, a hozzáadott aromák és a felesleges adalékanyagok felhasználását.
Idén márciusban az Aldi Süd bejelentette, hogy biotermék-kínálata már a standard választék 15%-át teszi ki, és tovább bővíti azt.
A legmagasabb minőségű biotermékek
Erik Döbele, az Aldi Süd beszerzési és ügyfélkapcsolati ügyvezető igazgatója elmondta:
– A Nur Nur Natur márkával új mércét állítunk fel az élelmiszer-kiskereskedelemben. Ilyen márka még nem volt a diszkontáruházakban. Eredeti ízt érünk el a lehető legtermészetesebb módon és a megszokott alacsony árainkon.
Döbele megjegyezte, hogy a fenntarthatóság az Aldi Süd vállalati struktúrájának szerves része.
– Az új biomárka fontos hosszú távú lépés azon az úton, amelyen vásárlóink tudatosabb táplálkozását kívánjuk segíteni – mondta.
– A Naturland magas színvonalú gyártása mellett a ‘Nur Nur Natur’ termékeinkkel többek között támogatjuk a Naturland biológiai sokfélesék védelmére irányuló programját, ugyanakkor a hagyományos gabonafélék fokozott használatát is”.
Kapcsolódó cikkeink
Click&collect szolgáltatással kísérletezik az Aldi Németországban
Click&Collect szolgáltatást tesztel az Aldi Süd három üzletében Észak-Rajna-Vesztfália tartományban.…
Tovább olvasom >Elindult a grillszezon a Lidlnél – Bővülő kínálat a vásárlóknak, növekedés a magyar beszállítóknak
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős mértékben, közel harmadával…
Tovább olvasom >Az alkalmazkodás magasiskolája – Az inflációs környezet lenyomata a napifogyasztásicikk-piacon
Tovább nő a nyomás a márkákon – állítja Bakonyi-Kovács Krisztina,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >