Új online és vegán lehetőségek a Co-optól 2020-ban
Kiszélesíti online eladásait és saját márkás növényi alapú választékát a Co-op. Utóbbi a GRO márkanevet viseli.
2020-ban az egy napon belüli kiszállításokat a cég kiterjeszti majdnem 100 városra. A jelenleg Londonban és Manchesterben elérhető shop.coop.co.uk 250 üzletre terjed majd ki.
A Co-op új márkája, a GRO új színt hoz a cég portfóliójába. A termékek bármely napi étkezéshez választhatók, és innovatív étrend-választékot jelentenek majd a vásárlóknak az egyre növekvő vegán piacon.
Kapcsolódó cikkeink
A vegánok gyakrabban vásárolnak élelmiszert, mint a húsfogyasztók
A vegánok és vegetáriánusok lényegesen gyakrabban járnak élelmiszert vásárolni, mint…
Tovább olvasom >A növényi italokat gyártó Sproudba fektetett a Lantmännen
A svéd agrár-élelmiszeripari vállalat, a Lantmännen mintegy 10%-os részesedést szerzett…
Tovább olvasom >Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >