Új online és vegán lehetőségek a Co-optól 2020-ban
Kiszélesíti online eladásait és saját márkás növényi alapú választékát a Co-op. Utóbbi a GRO márkanevet viseli.
2020-ban az egy napon belüli kiszállításokat a cég kiterjeszti majdnem 100 városra. A jelenleg Londonban és Manchesterben elérhető shop.coop.co.uk 250 üzletre terjed majd ki.
A Co-op új márkája, a GRO új színt hoz a cég portfóliójába. A termékek bármely napi étkezéshez választhatók, és innovatív étrend-választékot jelentenek majd a vásárlóknak az egyre növekvő vegán piacon.
Kapcsolódó cikkeink
A MAVEG meghívására újra hazánkba jön Melanie Joy
Újfent Magyarországra látogat az egyik legismertebb vegán aktivista, a Harvard…
Tovább olvasom >Újévi fogadalmak: két hónapnyi lendület
A foodora tapasztalatai azt mutatják, hogy az év eleji ételrendelésekre…
Tovább olvasom >Megduplázódhat a vegán állateledelek globális piaca 2034-re
Egyre több gazdi ismeri fel a növényi alapú étrend előnyeit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Elindult a Green Awards 2025
Elstartolt Magyarország legrangosabb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, a Portfolió…
Tovább olvasom >