Új online és vegán lehetőségek a Co-optól 2020-ban
Kiszélesíti online eladásait és saját márkás növényi alapú választékát a Co-op. Utóbbi a GRO márkanevet viseli.
2020-ban az egy napon belüli kiszállításokat a cég kiterjeszti majdnem 100 városra. A jelenleg Londonban és Manchesterben elérhető shop.coop.co.uk 250 üzletre terjed majd ki.
A Co-op új márkája, a GRO új színt hoz a cég portfóliójába. A termékek bármely napi étkezéshez választhatók, és innovatív étrend-választékot jelentenek majd a vásárlóknak az egyre növekvő vegán piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Hiányzik valami?
A NÉGYOSZ Konferencia a fenntarthatóbb hazai élelmezési rendszerek kialakítása címmel…
Tovább olvasom >Növényi alapú márkát vezet be a piacra a világ legnagyobb tejtermékgyártója
„Enjoy!” néven indított új növényi alapú márkát a Lactalis. A franciaországi…
Tovább olvasom >Tovább drágítja a narancslevet a gyenge brazil termés
A világ legnagyobb narancslétermelőjének számító Brazília friss előrejelzése szerint mintegy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >