Új online és vegán lehetőségek a Co-optól 2020-ban
Kiszélesíti online eladásait és saját márkás növényi alapú választékát a Co-op. Utóbbi a GRO márkanevet viseli.
2020-ban az egy napon belüli kiszállításokat a cég kiterjeszti majdnem 100 városra. A jelenleg Londonban és Manchesterben elérhető shop.coop.co.uk 250 üzletre terjed majd ki.
A Co-op új márkája, a GRO új színt hoz a cég portfóliójába. A termékek bármely napi étkezéshez választhatók, és innovatív étrend-választékot jelentenek majd a vásárlóknak az egyre növekvő vegán piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Lendületet vett a növényi alapú élelmiszerek eladása Európában
Lendületesen ível felfelé a növényi alapú élelmiszerek forgalma Európában, mely…
Tovább olvasom >2025. január 1-jétől kötelező feltüntetni a diófélék és szárított gyümölcsök származási helyét
A jövő év elejétől bizonyos diófélék és szárított gyümölcsök csomagolásán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >