Új offline koncepciók erősítik a vásárlói lojalitást
A PSFK a vásárlói élményekről szóló felmérései során az FMCG retail területén már hódító keresztszolgáltatásokat azonosított a tartós fogyasztási cikkek, szolgáltatások és divatmárkák vonatkozásában is. Követve a vevők változó igényeit, a nem élelmiszer jellegű üzletek is új területeket hódítanak meg vásárlóik lojalitásáért. A PSFK gyűjtésében szerepel egyebek között a Chanel és a Cartier, melyek egy-egy New York-i és londoni üzletükben külön VIP-emeletet alakítottak ki törzsvásárlóik részére, ahol a Cartier egyedi enteriőrrel és kínálattal emellett külön bárral és étteremmel várja lojális vásárlóit. A Tiffany, emelve a tétet, egy egész titkos szalont szentelt VIP-vásárlóinak, ahol lehetőségük van a dizájnerekkel közösen kialakítani egyedi elképzeléseiket. Izgalmas koncepcióval dolgozik a Tracksmith sportruházat bostoni üzlete is, mely egyfajta közösségi teret is kínál a vevők számára. Az offline fejlesztéseket a Salesforce által közzétett 2018-as felmérés adatai is támogatják: a vásárlók 46%-a preferálja a fizikai üzletekben való vásárlási formát. //
VIP emelet a Chanel-házban (New York)
Kapcsolódó cikkeink
NIQ – új iroda sokféle kilátással
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nemzetközi POP-események
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyógyszerautomatákat telepít amerikai orvosi rendelőkbe az Amazon Pharmacy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén sem drágul a karácsonyi hal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így költenek a magyarok karácsonykor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A körforgásban tartott csomagolás akár milliárdos megtakarítást eredményezhet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

