Új nyári élmények új ízvilággal a BURN Energy jóvoltából
A BURN Energy a nyár kezdetével új ízt dob a piacra, melynek kellemesen frissítő zöldalmás aromáját a világon legelőször a magyar fogyasztók kóstolhatják meg. A BURN az új íz érkezését egy különleges bulival jelentette be, amelyen a teljes #BURNFAMILY részt vett.
– A BURN márka sokat változott az elmúlt két évben. Fő célcsoportunkat a 18–25 közötti fiatalok alkotják, ezért is foglalkozunk kiemelten az elektronikus zene mellett a hip-hop és az urban style vonallal is. Kifejezetten őket szem előtt tartva hoztuk létre az új ízvariánst, a Sour Twistet, amely zöldalmás ízével tökéletes kísérő lesz a laza nyári napokon – mondta Fehér Alexandra, a cég Magyarországért is felelős regionális marketingvezetője.
A Sour Twist már országszerte kapható a boltokban és a BURN Energy kiemelt helyein. //
Kapcsolódó cikkeink
Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron az Egyesült Államokban
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >Új nyári élmények új ízvilággal a BURN Energy jóvoltából
A BURN Energy a nyár kezdetével új ízt dob a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >