Új nyári élmények új ízvilággal a BURN Energy jóvoltából
A BURN Energy a nyár kezdetével új ízt dob a piacra, melynek kellemesen frissítő zöldalmás aromáját a világon legelőször a magyar fogyasztók kóstolhatják meg. A BURN az új íz érkezését egy különleges bulival jelentette be, amelyen a teljes #BURNFAMILY részt vett.
– A BURN márka sokat változott az elmúlt két évben. Fő célcsoportunkat a 18–25 közötti fiatalok alkotják, ezért is foglalkozunk kiemelten az elektronikus zene mellett a hip-hop és az urban style vonallal is. Kifejezetten őket szem előtt tartva hoztuk létre az új ízvariánst, a Sour Twistet, amely zöldalmás ízével tökéletes kísérő lesz a laza nyári napokon – mondta Fehér Alexandra, a cég Magyarországért is felelős regionális marketingvezetője.
A Sour Twist már országszerte kapható a boltokban és a BURN Energy kiemelt helyein. //
Kapcsolódó cikkeink
Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron az Egyesült Államokban
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >Új nyári élmények új ízvilággal a BURN Energy jóvoltából
A BURN Energy a nyár kezdetével új ízt dob a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >Történelmi zuhanás: összeomlott a Wizz Air árfolyama a gyenge gyorsjelentés után
Drámai árfolyameséssel reagált a piac a Wizz Air legfrissebb gyorsjelentésére:…
Tovább olvasom >