Új nyári élmények új ízvilággal a BURN Energy jóvoltából
A BURN Energy a nyár kezdetével új ízt dob a piacra, melynek kellemesen frissítő zöldalmás aromáját a világon legelőször a magyar fogyasztók kóstolhatják meg.
Nem meglepő hogy hozzánk érkezik először a cég újítása, hiszen „kiemelten fontos országként kezelik hazánkat az amerikai székhelyű anyacégnél” – mondta Fehér Alexandra, a cég Magyarországért is felelős regionális marketing vezetője. „A BURN márka sokat változott az elmúlt két évben. Fő célcsoportunkat a 18-25 közötti fiatalok alkotják, ezért is foglalkozunk kiemelten az elektronikus zene mellett a hip-hop és az urban style vonallal is. Kifejezetten őket szem előtt tartva hoztuk létre az új ízvariánst, a Sour Twistet, amely zöldalmás ízével tökéletes kísérő lesz a laza nyári napokon.”
A BURN az új íz érkezését egy különleges bulival jelentette be, amelyen a teljes #BURNFAMILY részt vett. A közismert influencereik mellett támogatott előadóik is megjelentek, így az este hangulatát olyan hírességek biztosították, mint Metzker Viki vagy a Hősök.
A Sour Twist már országszerte kapható a boltokban és a BURN Energy kiemelt helyein.
Kapcsolódó cikkeink
Új nyári élmények új ízvilággal a BURN Energy jóvoltából
A BURN Energy a nyár kezdetével új ízt dob a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >