Új növényi alapú üzletkoncepciót fejlesztett a Billa
A Billa kizárólag növényi alapú termékekre összpontosító új boltkoncepciót fejlesztett Billa Pflanzilla néven. A több mint 2500 cikkelemet tartalmazó árukészlettel büszkélkedő és a maga nemében Ausztriában egyedülálló üzlet nyitása hátterében a növényi alapú élelmiszerek népszerűségének töretlen növekedése áll.
A bécsi Mariahilfer Strassén található bolt eladóterének alapterülete meghaladja a 200 négyzetmétert. Az üzletben speciálisan képzett személyzet segíti a vásárlókat a termékkínálattal kapcsolatos bármely kérdésben.
A választékban megtalálhatók a növényi alapú húsok, kolbászok és tejtermékek, fagyasztott áruk, snackek, pékáruk és édességek csakúgy, mint a növényi alapú ételekhez használatos alaptermékek (hüvelyesek, gabonák, magvak, olajos magvak, zöldségek és gyümölcsök). A növényi alapú életmódba illő italok – így gabona- és magtejek, valamint finom borok – is megvásárolhatók a Billa Pflanzillában.
Kapcsolódó cikkeink
3D nyomtatott növényi lazacfilét árusít a Billa
A Billa osztrák szupermarketlánc a Revo Foods gombaalapú lazacfiléjét kínálja…
Tovább olvasom >Veganuary: sok magyar szimpatizál a húsmentes étrenddel
A 2022-es eredményekhez képest több magyar figyel oda az egészségtudatos…
Tovább olvasom >Egy felmérés szerint egyre népszerűbbek a növényi alapú termékek
Emelkedik a növényi alapú termékek népszerűsége Magyarországon egy felmérés szerint,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >