Új növényi alapú szendvicsfeltétekkel bővült a Violife portfóliója
Már nem csak a növényi alapú sajthelyettesítőket élvezhetjük a Violife kínálatában. A cég a Viodeli almárkájához tartozó 100%-ban növényi alapú szendvicsfeltéteket vezetett be Magyarországon, amelyek alternatívái az állati eredetű felvágottnak. Az Upfieldhez tartozó márka háromféle – csirke, sonka és pulyka – ízű termékei elérhetőek országszerte számos hiper- és szupermarketben.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/07/Viodeli_1-1024x1024.jpg)
A Viodeli 100%-ban növényi eredetű alternatívája a hagyományos felvágottaknak
A Violife márkát több mint 30 évvel ezelőtt három barát hívta életre: mivel a hagyományos görög étrendben több mint száz napon keresztül nem fogyasztanak állati eredetű ételt, adta magát a lehetőség – a 90-es évek elején pedig megalkották az ízletes sajtalternatívát. Idén nyáron egy újabb mérföldkő érkezett el, így a már itthon is népszerű növényi alapú sajtalternatívák mellett bevezették a Viodeli almárkát.
A Viodeli 100%-ban növényi eredetű alternatívája a hagyományos felvágottaknak. Glutén-, tej-, tartósítószer-, szója- és dióféléktől mentesek, így diétától és ételintoleranciától függetlenül mindenki élvezheti őket. A termék háromféle ízben elérhető: sonka, csirke és pulyka. Mind a három változat 100 g-os szeletelt formátumban kapható és egyaránt felhasználható szendvicsekhez, pirítósokhoz, vagy gyors nassolnivalók készítéséhez. Emellett meleg ételekhez is remekül alkalmazhatók, például pizza készülhet Viodeli sonka ízesítésű termékkel, de sós palacsintához vagy egy frissítő nyári tortilla wraphez remek alternatíva lehet a csirkés és pulykás ízesítésű változat.
„A Magyarországon frissen bevezetett Viodelivel egy remek opciót kínálunk azoknak a fogyasztóknak, akik nem fogyasztanak állati eredetű terméket, vagy szeretnék csökkenteni a húsfogyasztásukat, mégis hiányolják a minőségi felvágottak ízét. Az Upfield legújabb Viodeli termékei 100%-ban növényi alapú alternatívái a hagyományos felvágottaknak, így ugyanúgy alkalmazható hideg- és meleg ételek készítéséhez, ráadásul bátran fogyaszthatják azok is, akik tej-, glutén- vagy szójamentesen táplálkoznak”
– mondta Martina Štrbavá, a Violife brandmanagere.
Már több európai országban bevezették a termékeket, így Spanyolországban, Portugáliában, Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában is elérhetőek, és nagyon gyorsan kedvenccé váltak a fogyasztók körében. A termékek már kaphatók Magyarországon is, és megvásárolhatók az Auchan, a Spar, a Tesco áruházakban, valamint a kifli.hu online boltjában.
Kapcsolódó cikkeink
100%-ban növényi alapú, 100%-os élvezet
A Violife egy olyan 100%-ban növényi alapú sajt alternatívát megtestesítő…
Tovább olvasom >A hústermékek árához igazítja a saját márkás vegán termékek árait a Lidl Németországban
Egységesíti a Vemondo márkanév alatt forgalmazott sajátmárkás termékei árát a…
Tovább olvasom >Németország: minden ötödik Burger Kingben eladott Whopper növényi alapú
Egyre népszerűbb a húsmentes táplálkozás Németországban. Az év elején arról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >