Új növényi alapú szendvicsfeltétekkel bővült a Violife portfóliója
Már nem csak a növényi alapú sajthelyettesítőket élvezhetjük a Violife kínálatában. A cég a Viodeli almárkájához tartozó 100%-ban növényi alapú szendvicsfeltéteket vezetett be Magyarországon, amelyek alternatívái az állati eredetű felvágottnak. Az Upfieldhez tartozó márka háromféle – csirke, sonka és pulyka – ízű termékei elérhetőek országszerte számos hiper- és szupermarketben.

A Viodeli 100%-ban növényi eredetű alternatívája a hagyományos felvágottaknak
A Violife márkát több mint 30 évvel ezelőtt három barát hívta életre: mivel a hagyományos görög étrendben több mint száz napon keresztül nem fogyasztanak állati eredetű ételt, adta magát a lehetőség – a 90-es évek elején pedig megalkották az ízletes sajtalternatívát. Idén nyáron egy újabb mérföldkő érkezett el, így a már itthon is népszerű növényi alapú sajtalternatívák mellett bevezették a Viodeli almárkát.
A Viodeli 100%-ban növényi eredetű alternatívája a hagyományos felvágottaknak. Glutén-, tej-, tartósítószer-, szója- és dióféléktől mentesek, így diétától és ételintoleranciától függetlenül mindenki élvezheti őket. A termék háromféle ízben elérhető: sonka, csirke és pulyka. Mind a három változat 100 g-os szeletelt formátumban kapható és egyaránt felhasználható szendvicsekhez, pirítósokhoz, vagy gyors nassolnivalók készítéséhez. Emellett meleg ételekhez is remekül alkalmazhatók, például pizza készülhet Viodeli sonka ízesítésű termékkel, de sós palacsintához vagy egy frissítő nyári tortilla wraphez remek alternatíva lehet a csirkés és pulykás ízesítésű változat.
„A Magyarországon frissen bevezetett Viodelivel egy remek opciót kínálunk azoknak a fogyasztóknak, akik nem fogyasztanak állati eredetű terméket, vagy szeretnék csökkenteni a húsfogyasztásukat, mégis hiányolják a minőségi felvágottak ízét. Az Upfield legújabb Viodeli termékei 100%-ban növényi alapú alternatívái a hagyományos felvágottaknak, így ugyanúgy alkalmazható hideg- és meleg ételek készítéséhez, ráadásul bátran fogyaszthatják azok is, akik tej-, glutén- vagy szójamentesen táplálkoznak”
– mondta Martina Štrbavá, a Violife brandmanagere.
Már több európai országban bevezették a termékeket, így Spanyolországban, Portugáliában, Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában is elérhetőek, és nagyon gyorsan kedvenccé váltak a fogyasztók körében. A termékek már kaphatók Magyarországon is, és megvásárolhatók az Auchan, a Spar, a Tesco áruházakban, valamint a kifli.hu online boltjában.
Kapcsolódó cikkeink
Lencséből készített krémes kávéfehérítőt a Violife
Az USA első számú tejmentes, növényi alapú sajtmárkája, a Violife®…
Tovább olvasom >Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >Engedélyezi az Európai Bíróság a húsra vonatkozó kifejezések használatát a növényi húshelyettesítők esetében is
Az Európai Bíróság (EB)úgy döntött, hogy az EU-tagállamok nem tilthatják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marika hazatér
A magyarországi Ír Nagykövetség a Szent Patrik-napot március 17-én a…
Tovább olvasom >Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >