Lencséből készített krémes kávéfehérítőt a Violife
Az USA első számú tejmentes, növényi alapú sajtmárkája, a Violife® most a kávé szerelmeseinek tett szívességet: az országban nemrégiben bemutatott Violife Supreme Coffee Creamer három ízben – Tempting Vanilla, Seductive Caramel és Boldly Original – kínál krémes élményt minden csészében.

A Violife lencsealapú formulájával azt ígéri, hogy az ital mindig tökéletesen krémes marad
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A hagyományos tejmentes kávéfehérítők gyakran hajlamosak kicsapódni, vagy nem megfelelően elegyedni a kávéval, a Violife áttörést jelentő lencsealapú formulájával azonban azt ígéri, hogy az ital mindig tökéletesen krémes marad.
A márka Creamy Confessions címen országos kampánnyal ösztönzi a fogyasztókat arra, hogy ízélménybeli kompromisszumok nélkül köteleződjenek el végleg a tejmentes kávézás mellett.
A termék jelenleg a Walmart egyes üzleteiben kapható. //
Kapcsolódó cikkeink
300 új üzlet nyitását tervezi a Jerónimo Martins 2025-ben
A portugál Jerónimo Martins kiskereskedelmi csoport 1,1 milliárd eurós beruházást tervez…
Tovább olvasom >Illóolajpiac új irányokkal: a tudatosság formálja a keresletet
Aromaterápiás roll-on, tudományos háttér, orvosi szemlélet, bio beszerzés és edukációs…
Tovább olvasom >40%-kal nőtt a zöldség-gyümölcs forgalom a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 10 hónapban több mint 155 ezer megrendelés teljesítése…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: közel negyedével csökkent az érintett drogériai termékek ára
Közel negyedével csökkent az érintett drogériai termékek ára – közölte…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség javaslatot készít az árréscsökkentés kivezetésére
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kiskereskedelmi vállalkozásai a további…
Tovább olvasom >Csak két uniós országban magasabb az infláció, mint Magyarországon
A Privátbankár Európai Inflációs Körképe hasonlította össze a márciusi és…
Tovább olvasom >