Új megoldás a távolságtartásra a Coop Olaszországtól
Új technológiai megoldásokat talált ki a Coop Olaszország, hogy fenntartható legyen a távolságtartás a boltokban a koronavírus idején.
A cég a nagyobb üzleteknek és hipermarketeknek a Kiosk Coopot fejlesztette ki, míg a Kiosk Coop Light az önkiszolgáló vásárlásoknál segít és a közepes boltokban jelenik meg.

Biztonságos vásárlás a kormány mögül
A rendszer „Drive” módban történő használata során a vásárlók a Coop e-commerce szolgáltatásán keresztül vásárolnak, és online fizetnek. Amikor odaérnek az üzlethez, hogy felvegyék a rendelt áruk, QR- vagy PIN-kóddal azonosítják magukat, a rendelt termékeket pedig az üzletek alkalmazottai odaviszik nekik az autójukhoz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Az olasz fogyasztóknak fontosabb a kényelem, mint az ár
Az Altroconsumo olasz fogyasztóvédelmi szervezet felmérése szerint a szupermarket vásárlók…
Tovább olvasom >Automatizált boltok jövője: Magyarországon is megjelenhetnek a személyzet nélküli üzletek
A Coop Szeged Zrt. hamarosan új szintre emeli bolthálózatának működését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >