Új megoldás a távolságtartásra a Coop Olaszországtól
Új technológiai megoldásokat talált ki a Coop Olaszország, hogy fenntartható legyen a távolságtartás a boltokban a koronavírus idején.
A cég a nagyobb üzleteknek és hipermarketeknek a Kiosk Coopot fejlesztette ki, míg a Kiosk Coop Light az önkiszolgáló vásárlásoknál segít és a közepes boltokban jelenik meg.

Biztonságos vásárlás a kormány mögül
A rendszer „Drive” módban történő használata során a vásárlók a Coop e-commerce szolgáltatásán keresztül vásárolnak, és online fizetnek. Amikor odaérnek az üzlethez, hogy felvegyék a rendelt áruk, QR- vagy PIN-kóddal azonosítják magukat, a rendelt termékeket pedig az üzletek alkalmazottai odaviszik nekik az autójukhoz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >