Új megoldás a távolságtartásra a Coop Olaszországtól
Új technológiai megoldásokat talált ki a Coop Olaszország, hogy fenntartható legyen a távolságtartás a boltokban a koronavírus idején.
A cég a nagyobb üzleteknek és hipermarketeknek a Kiosk Coopot fejlesztette ki, míg a Kiosk Coop Light az önkiszolgáló vásárlásoknál segít és a közepes boltokban jelenik meg.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/11/coop-sweden-to-introduce-paper-bags-for-fruit-and-vegetables-300x172.jpg)
Biztonságos vásárlás a kormány mögül
A rendszer „Drive” módban történő használata során a vásárlók a Coop e-commerce szolgáltatásán keresztül vásárolnak, és online fizetnek. Amikor odaérnek az üzlethez, hogy felvegyék a rendelt áruk, QR- vagy PIN-kóddal azonosítják magukat, a rendelt termékeket pedig az üzletek alkalmazottai odaviszik nekik az autójukhoz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az olasz fogyasztóknak fontosabb a kényelem, mint az ár
Az Altroconsumo olasz fogyasztóvédelmi szervezet felmérése szerint a szupermarket vásárlók…
Tovább olvasom >Automatizált boltok jövője: Magyarországon is megjelenhetnek a személyzet nélküli üzletek
A Coop Szeged Zrt. hamarosan új szintre emeli bolthálózatának működését…
Tovább olvasom >A Biedronka szlovákiai piacra lépésére készül a Lidl
Továbbra is igényt tart a Lidl az árvezető szerepre Szlovákiában.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >