Új megoldás a távolságtartásra a Coop Olaszországtól
Új technológiai megoldásokat talált ki a Coop Olaszország, hogy fenntartható legyen a távolságtartás a boltokban a koronavírus idején.
A cég a nagyobb üzleteknek és hipermarketeknek a Kiosk Coopot fejlesztette ki, míg a Kiosk Coop Light az önkiszolgáló vásárlásoknál segít és a közepes boltokban jelenik meg.
A rendszer „Drive” módban történő használata során a vásárlók a Coop e-commerce szolgáltatásán keresztül vásárolnak, és online fizetnek. Amikor odaérnek az üzlethez, hogy felvegyék a rendelt áruk, QR- vagy PIN-kóddal azonosítják magukat, a rendelt termékeket pedig az üzletek alkalmazottai odaviszik nekik az autójukhoz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
35 üzletet vásárolt a Salling Group a Coop Denmarktól
A Salling Group 35 üzletet – köztük 25 365discount üzletet,…
Tovább olvasom >Csökkenti non-food kínálatát az Aldi Svájcban
Jelentősen átalakítja üzleteinek belső elrendezését az Aldi Svájcban. A diszkont…
Tovább olvasom >Véget ért a XVIII. Coop Rally
Hajdúszoboszlón zárult az idei Coop Rally – Az idén 18.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >