Új marketingigazgató a Pernod Ricardnál
Hruska Rita személyében új marketingigazgatót nevezett ki a Pernod Ricard.

Hruska Rita
Hruska Rita az International Business Schoolban szerzett közgazdász marketinges diplomát. Szakmai pályafutását a British American Tobacconál kezdte. 2009-ben csatlakozott a Zwack Unicum Nyrt.-hez, ahol kezdetben a Johnnie Walker márkát, majd az Unicum márkacsapatát irányította. Mostani pozíciójába a Drehertől érkezett, ahol 2019-től nemzetközi márkamenedzsereként dolgozott. Fő feladata itt a márkaportfólió (Pilsner Urquell, Peroni, Asahi) megerősítése volt.
A Pernod Ricardnál a szakember olyan világmárkák hazai marketingjéért lesz felelős, mint az Absolut Vodka, a Beefeater, a Jameson, a Ballentines vagy a Chivas Regal.
Hruska Rita Mosonyi Csabát váltja a marketingigazgatói székben, aki Sovereign Brands országos értékesítési vezetőjeként folytatja pályafutását.
Kapcsolódó cikkeink
Spanyol vermutmárkát vett a Pernod Ricard
A francia Pernod Ricard 100%-os tulajdonrészt szerzett a St Petroni…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >