Új marketingigazgató a Pernod Ricardnál
Hruska Rita személyében új marketingigazgatót nevezett ki a Pernod Ricard.
Hruska Rita az International Business Schoolban szerzett közgazdász marketinges diplomát. Szakmai pályafutását a British American Tobacconál kezdte. 2009-ben csatlakozott a Zwack Unicum Nyrt.-hez, ahol kezdetben a Johnnie Walker márkát, majd az Unicum márkacsapatát irányította. Mostani pozíciójába a Drehertől érkezett, ahol 2019-től nemzetközi márkamenedzsereként dolgozott. Fő feladata itt a márkaportfólió (Pilsner Urquell, Peroni, Asahi) megerősítése volt.
A Pernod Ricardnál a szakember olyan világmárkák hazai marketingjéért lesz felelős, mint az Absolut Vodka, a Beefeater, a Jameson, a Ballentines vagy a Chivas Regal.
Hruska Rita Mosonyi Csabát váltja a marketingigazgatói székben, aki Sovereign Brands országos értékesítési vezetőjeként folytatja pályafutását.
Kapcsolódó cikkeink
Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Andy Warhol palackkal ünnepli az Absolut a művész újra felfedezett kék festményét
Az Absolut ikonikus palacksziluettje az évek alatt több mint ezer…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit vizsgál a Fogyasztóvédelem 2025-ben?
A fogyasztóvédelmi hatóság 2025. évi Ellenőrzési és Vizsgálati Programja tartalmazza…
Tovább olvasom >Romániában 5,14 százalékra nőtt decemberben az éves infláció
Romániában 5,14 százalékra nőtt decemberben az éves inflációs ráta –…
Tovább olvasom >Fordulat 2024 – Aktív egyéni vállalkozók térnyerése
Az egyéni vállalkozások száma 2024-ben dinamikusan növekedett, miközben a társas…
Tovább olvasom >