Új marketingigazgató a Pernod Ricardnál
Hruska Rita személyében új marketingigazgatót nevezett ki a Pernod Ricard.
Hruska Rita az International Business Schoolban szerzett közgazdász marketinges diplomát. Szakmai pályafutását a British American Tobacconál kezdte. 2009-ben csatlakozott a Zwack Unicum Nyrt.-hez, ahol kezdetben a Johnnie Walker márkát, majd az Unicum márkacsapatát irányította. Mostani pozíciójába a Drehertől érkezett, ahol 2019-től nemzetközi márkamenedzsereként dolgozott. Fő feladata itt a márkaportfólió (Pilsner Urquell, Peroni, Asahi) megerősítése volt.
A Pernod Ricardnál a szakember olyan világmárkák hazai marketingjéért lesz felelős, mint az Absolut Vodka, a Beefeater, a Jameson, a Ballentines vagy a Chivas Regal.
Hruska Rita Mosonyi Csabát váltja a marketingigazgatói székben, aki Sovereign Brands országos értékesítési vezetőjeként folytatja pályafutását.
Kapcsolódó cikkeink
Van valahol egy íz, ami csak rád vár!
A stabilnak tekinthető hazai whiskypiac meghatározó szereplőivel beszélgettünk trendekről és…
Tovább olvasom >Kínában készült whiskyt mutatott be a Pernod Ricard
A Pernod Ricard emeishani whisky lepárlóját 2021-ben nyitotta meg. A…
Tovább olvasom >RTD-koktélban találkozik az Absolut Vodka és a Sprite
Az Absolut Vodka és a Sprite kedvelői hamarosan dobozból kortyolhatják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >A francia szupermarketeknek tájékoztatniuk kell a vásárlókat a termékméret csökkentésről
Július 1-jétől a francia szupermarketeknek ún. „zsugorflációs”tájékoztatási kötelezettsége van, azaz…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >