Új márkamenedzsert igazolt a Dreher 24
Ezévtől Fekete Gergely látja el a Dreher alkoholmentes termékcsaládja, a Dreher 24 márkaépítési feladatait. A fiatal szakember az elmúlt évek során több népszerű márka, a Vodafone, a Lidl és a Lego Stores marketing csapatát erősítette.
Fekete Gergely 2013-ban szerzett közgazdász diplomát marketing-kommunikációs szakirányon, az Edutus Egyetemen (azelőtt Modern Üzleti Tudományok Főiskolája). A főiskolai évek során két ösztöndíjas szemesztert töltött a németországi Aaleni Főiskolán is.
A tanulmányai elvégzését követően a szakember csatlakozott a Vodafone Magyarország márkacsapatához, ahol a telekommunikációs cég B2C márka csapatában integrált marketingkommunikációs kampányainak kidolgozásában és kivitelezésében vett részt, többek között a Red csomagok újrabevezetésén is dolgozott. Ezután a magyarországi Lidl brand marketing menedzsereként vállalt szerepet az élelmiszerlánc több termékének marketing projektjeiben és az ő szakmai támogatásával jutott ki a cég – elsőként a diszkontőrök közül – magyar fesztiválokra. Végül a Dreherhez való csatlakozását megelőzően a Lego Stores játéküzletek regionális marketingjéért felelt a Balkán térségében.
Fekete Gergely feladata az ország egyik legismertebb alkoholmentes sörmárkája arculatának alakítása és a dinamikusan növekvő kategórián belül a Dreher 24 sörök részesedésének és népszerűségének növelése lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >