Új márkamenedzsert igazolt a Dreher 24
Ezévtől Fekete Gergely látja el a Dreher alkoholmentes termékcsaládja, a Dreher 24 márkaépítési feladatait. A fiatal szakember az elmúlt évek során több népszerű márka, a Vodafone, a Lidl és a Lego Stores marketing csapatát erősítette.
Fekete Gergely 2013-ban szerzett közgazdász diplomát marketing-kommunikációs szakirányon, az Edutus Egyetemen (azelőtt Modern Üzleti Tudományok Főiskolája). A főiskolai évek során két ösztöndíjas szemesztert töltött a németországi Aaleni Főiskolán is.
A tanulmányai elvégzését követően a szakember csatlakozott a Vodafone Magyarország márkacsapatához, ahol a telekommunikációs cég B2C márka csapatában integrált marketingkommunikációs kampányainak kidolgozásában és kivitelezésében vett részt, többek között a Red csomagok újrabevezetésén is dolgozott. Ezután a magyarországi Lidl brand marketing menedzsereként vállalt szerepet az élelmiszerlánc több termékének marketing projektjeiben és az ő szakmai támogatásával jutott ki a cég – elsőként a diszkontőrök közül – magyar fesztiválokra. Végül a Dreherhez való csatlakozását megelőzően a Lego Stores játéküzletek regionális marketingjéért felelt a Balkán térségében.
Fekete Gergely feladata az ország egyik legismertebb alkoholmentes sörmárkája arculatának alakítása és a dinamikusan növekvő kategórián belül a Dreher 24 sörök részesedésének és népszerűségének növelése lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Számszerű célok nélkül nincs zöld átállás
A karbonkibocsátás mérésére és auditálására épülő ESG-gyakorlat nélkül nem halad…
Tovább olvasom >Lezárult a felvásárlás: az Eisberg Hungary mostantól a Green Factory tagja
A lengyel központú Green Factory stratégiai akvizíció keretében megvásárolta az…
Tovább olvasom >Tíz éven belül jelentősen nő az állati eredetű élelmiszerek globális fogyasztása
A FAO és az OECD friss jelentése szerint a világ…
Tovább olvasom >