Új márkamenedzsert igazolt a Dreher 24
Ezévtől Fekete Gergely látja el a Dreher alkoholmentes termékcsaládja, a Dreher 24 márkaépítési feladatait. A fiatal szakember az elmúlt évek során több népszerű márka, a Vodafone, a Lidl és a Lego Stores marketing csapatát erősítette.
Fekete Gergely 2013-ban szerzett közgazdász diplomát marketing-kommunikációs szakirányon, az Edutus Egyetemen (azelőtt Modern Üzleti Tudományok Főiskolája). A főiskolai évek során két ösztöndíjas szemesztert töltött a németországi Aaleni Főiskolán is.
A tanulmányai elvégzését követően a szakember csatlakozott a Vodafone Magyarország márkacsapatához, ahol a telekommunikációs cég B2C márka csapatában integrált marketingkommunikációs kampányainak kidolgozásában és kivitelezésében vett részt, többek között a Red csomagok újrabevezetésén is dolgozott. Ezután a magyarországi Lidl brand marketing menedzsereként vállalt szerepet az élelmiszerlánc több termékének marketing projektjeiben és az ő szakmai támogatásával jutott ki a cég – elsőként a diszkontőrök közül – magyar fesztiválokra. Végül a Dreherhez való csatlakozását megelőzően a Lego Stores játéküzletek regionális marketingjéért felelt a Balkán térségében.
Fekete Gergely feladata az ország egyik legismertebb alkoholmentes sörmárkája arculatának alakítása és a dinamikusan növekvő kategórián belül a Dreher 24 sörök részesedésének és népszerűségének növelése lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >Rekordmennyiségű sört exportált tavaly Csehország
Rekordmennyiségű, 6,13 millió hektoliter sört exportáltak tavaly a csehországi sörgyárak…
Tovább olvasom >Tovább erősíti vezető pozícióját az alkoholmentes sörök piacán a Heineken
Stabil növekedést ért el a Heineken 2024-ben, főként az alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >