Új márkamarketing vezető a BAT Hungary-nél
Hunyadi László korábban több multinacionális vállalatnál dolgozott márkamenedzserként.
A szakember, a Modern Üzleti
Tudományok Főiskolájának elvégzése
után az Unilever marketing részlegénél
kezdte pályafutását, majd két évet
töltött a Borsodi Sörgyárnál, brand
menedzserként.
2001-től a Zwacknál folytatta senior
brand manageri pozícióban, nevéhez fűződik az
Unicum új ízvariánsának, az Unicum
Nextnek a bevezetése, illetve az Unicum márka
újrapozícionálása. A későbbiekben
az Unicum Next ohioi tesztelésén és amerikai
bevezetésén dolgozott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tíz éve Együtt a babákért: A dm idén is pelenka adománnyal támogatja a nehéz körülmények között élő családokat
A dm idén is 20 millió forint értékben adományoz 6500…
Tovább olvasom >Új székházba költözik a Henkel
A Henkel Magyarország a budapesti központi irodáit maga mögött hagyva…
Tovább olvasom >Körforgásos gazdasági programot indít a klímák és hőszivattyúk hűtőközegének újrafelhasználására a Daikin
A klímaváltozás kihívásairól a koronavírusos idők ellenére sem szabad megfeledkezni…
Tovább olvasom >