Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán márkát, amely tej-, pálmaolaj- és mesterséges adalékanyagoktól mentes édességeivel, közöttük csokoládéival vált közismertté.

A cél újraindítani a tej-, pálmaolaj és mesterséges adalékanyagoktól mentes édességeiről ismert LoveRaw nemzetközi növekedését
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A 2013-ban alapított LoveRaw népszerű termékei – mint a Cre&m Wafer szeletek vagy a Peanut Butter Cups – jelen vannak többek között a Tesco, Asda, Waitrose és Whole Foods Market polcain is. Bár a márka fénykorában 25 ország 13 000 üzletében volt kapható, és évente mintegy 3 millió fontnyi bevételt generált, később befektetési és beszállítói problémák miatt nehéz helyzetbe került.
A több mint 60 országban működő és 150 millió eurós tőzsdei értékkel bíró Smart Organic – amely többek között a Roobar vagy a Bett’r vegán márkák tulajdonosa – gyors akvizícióval szerezte meg a LoveRaw-t, és középtávon évi 6–9 millió fontos bevételt céloz meg a márkával. A vállalat nem mást szeretne, mint a LoveRaw nemzetközi növekedését újraindítani bulgáriai gyártókapacitására, illetve saját innovációra, minőségi termékekre és fenntarthatóságra fókuszáló szemléletére alapozva.
Kapcsolódó cikkeink
Felelősen a jövőért
A Smurfit Westrock elkötelezetten támogatja Párkány városát, és aktívan részt…
Tovább olvasom >Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >Dohányboltok: kevesebb termék, koncentrált forgalom, új növekedési utak
A nemzeti dohányboltok FMCG-forgalma – tehát a dohánytermékeket nem tartalmazó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >