Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán márkát, amely tej-, pálmaolaj- és mesterséges adalékanyagoktól mentes édességeivel, közöttük csokoládéival vált közismertté.

A cél újraindítani a tej-, pálmaolaj és mesterséges adalékanyagoktól mentes édességeiről ismert LoveRaw nemzetközi növekedését
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A 2013-ban alapított LoveRaw népszerű termékei – mint a Cre&m Wafer szeletek vagy a Peanut Butter Cups – jelen vannak többek között a Tesco, Asda, Waitrose és Whole Foods Market polcain is. Bár a márka fénykorában 25 ország 13 000 üzletében volt kapható, és évente mintegy 3 millió fontnyi bevételt generált, később befektetési és beszállítói problémák miatt nehéz helyzetbe került.
A több mint 60 országban működő és 150 millió eurós tőzsdei értékkel bíró Smart Organic – amely többek között a Roobar vagy a Bett’r vegán márkák tulajdonosa – gyors akvizícióval szerezte meg a LoveRaw-t, és középtávon évi 6–9 millió fontos bevételt céloz meg a márkával. A vállalat nem mást szeretne, mint a LoveRaw nemzetközi növekedését újraindítani bulgáriai gyártókapacitására, illetve saját innovációra, minőségi termékekre és fenntarthatóságra fókuszáló szemléletére alapozva.
Kapcsolódó cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >