Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán márkát, amely tej-, pálmaolaj- és mesterséges adalékanyagoktól mentes édességeivel, közöttük csokoládéival vált közismertté.

A cél újraindítani a tej-, pálmaolaj és mesterséges adalékanyagoktól mentes édességeiről ismert LoveRaw nemzetközi növekedését
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A 2013-ban alapított LoveRaw népszerű termékei – mint a Cre&m Wafer szeletek vagy a Peanut Butter Cups – jelen vannak többek között a Tesco, Asda, Waitrose és Whole Foods Market polcain is. Bár a márka fénykorában 25 ország 13 000 üzletében volt kapható, és évente mintegy 3 millió fontnyi bevételt generált, később befektetési és beszállítói problémák miatt nehéz helyzetbe került.
A több mint 60 országban működő és 150 millió eurós tőzsdei értékkel bíró Smart Organic – amely többek között a Roobar vagy a Bett’r vegán márkák tulajdonosa – gyors akvizícióval szerezte meg a LoveRaw-t, és középtávon évi 6–9 millió fontos bevételt céloz meg a márkával. A vállalat nem mást szeretne, mint a LoveRaw nemzetközi növekedését újraindítani bulgáriai gyártókapacitására, illetve saját innovációra, minőségi termékekre és fenntarthatóságra fókuszáló szemléletére alapozva.
Kapcsolódó cikkeink
Bolti eszközök és berendezések, 1. rész: Kevesebb kibocsátás, több kontroll
A kiskereskedelmi terek átalakulása ma már nem csupán esztétikai vagy…
Tovább olvasom >Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >