Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 06. 05. 20:22

A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán márkát, amely tej-, pálmaolaj- és mesterséges adalékanyagoktól mentes édességeivel, közöttük csokoládéival vált közismertté.

A cél újraindítani a tej-, pálmaolaj és mesterséges adalékanyagoktól mentes édességeiről ismert LoveRaw nemzetközi növekedését

A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.

A 2013-ban alapított LoveRaw népszerű termékei – mint a Cre&m Wafer szeletek vagy a Peanut Butter Cups – jelen vannak többek között a Tesco, Asda, Wait­rose és Whole Foods Market polcain is. Bár a márka fénykorában 25 ország 13 000 üzletében volt kapható, és évente mintegy 3 millió fontnyi bevételt generált, később befektetési és beszállítói problémák miatt nehéz helyzetbe került.

A több mint 60 országban működő és 150 millió eurós tőzsdei értékkel bíró Smart Organic – amely többek között a Roobar vagy a Bett’r vegán márkák tulajdonosa – gyors akvizícióval szerezte meg a LoveRaw-t, és középtávon évi 6–9 millió fontos bevételt céloz meg a márkával. A vállalat nem mást szeretne, mint a LoveRaw nemzetközi növekedését újraindítani bulgáriai gyártókapacitására, illetve saját innováció­ra, minőségi termékekre és fenntarthatóságra fókuszáló szemléletére alapozva. 

Kapcsolódó cikkeink