Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán márkát, amely tej-, pálmaolaj- és mesterséges adalékanyagoktól mentes édességeivel, közöttük csokoládéival vált közismertté.

A cél újraindítani a tej-, pálmaolaj és mesterséges adalékanyagoktól mentes édességeiről ismert LoveRaw nemzetközi növekedését
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A 2013-ban alapított LoveRaw népszerű termékei – mint a Cre&m Wafer szeletek vagy a Peanut Butter Cups – jelen vannak többek között a Tesco, Asda, Waitrose és Whole Foods Market polcain is. Bár a márka fénykorában 25 ország 13 000 üzletében volt kapható, és évente mintegy 3 millió fontnyi bevételt generált, később befektetési és beszállítói problémák miatt nehéz helyzetbe került.
A több mint 60 országban működő és 150 millió eurós tőzsdei értékkel bíró Smart Organic – amely többek között a Roobar vagy a Bett’r vegán márkák tulajdonosa – gyors akvizícióval szerezte meg a LoveRaw-t, és középtávon évi 6–9 millió fontos bevételt céloz meg a márkával. A vállalat nem mást szeretne, mint a LoveRaw nemzetközi növekedését újraindítani bulgáriai gyártókapacitására, illetve saját innovációra, minőségi termékekre és fenntarthatóságra fókuszáló szemléletére alapozva.
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
Az Action, a Woolworth és a Tedi Közép- és Délkelet-Európában…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >