Új külsővel várja a látogatókat az ALDI pop-up store

Dátum: 2019. 08. 12. 10:00

Az ALDI 2016 óta van jelen a Sziget Fesztiválon pop-up üzlettel, amelyet nagyon sok fesztiválozó látogat. Tavaly több mint 32.000 vásárló fordult meg az üzletben, ezzel rekordot döntve a vásárlók számában. Az üzletben mintegy 50 dolgozó felel a fesztiválon kívül is megszokott gördülékeny kiszolgálásért és a gyors kasszázásért. Az ALDI személyzete a biztonsági előírások figyelembevételével engedi be a vásárlókat az üzletbe, a korábbi évek tapasztalatai alapján ez a megoldás csupán rövid várakozási időt jelent a vásárlóknak, azt is elsősorban két koncert között.

A 2019-es évben a fesztiválozók új külsőben találkozhatnak az ALDI CITY részeivel: az ALDI MARKET ZÓNA az üzleteket jelöli, a GRILL ZÓNA a grillteraszok neve, ahol a MARKET-ben vásárolt húsokat a szakácsok ingyenesen készre sütik.

 

Pop-up boltjai kínálatát az ALDI az előző évek tapasztalatai alapján alakította át és továbbra is mintegy 300 féle termék kapható: frissen sült pékáru, zöldség, gyümölcs, felvágottak, tejtermékek, snackek, csokoládék, müzlik, friss és pácolt hústermékek, jégkrémek várják a vásárlókat. Az áruházlánc az ételintoleranciával érintettekre is gondolt, hiszen laktóz- és gluténmentes termékek is megtalálhatók az üzletekben. Az élelmiszereken kívül papíráru, kozmetikai termékek, napolaj, kempingfelszerelés és nyári ruházat van még a szortimentben. Az üzletek árképzése a korábbi években megszokott, tehát az italok kivételével – amelyeknek árait a szervezők határozzák meg – minden termék a szokásos bolti áron kapható.

A tavalyi adatok alapján az italok közül messze az ásványvíz a legkeresettebb, 2018-ban például közel két és félszer annyi fogyott belőle, mint az összes többi alkoholmentes üdítőitalból együttvéve. A látványpékségben a 2017-es évhez hasonlóan a császárzsemle volt a legkapósabb, amit a virslis táska, a kenyérlángos és a vajas croissant követnek. A friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, az áfonya és a koktélparadicsom volt a legkelendőbb. A GrillTeraszon marinádozott csirkemellfiléből, hamburgerpogácsából és marinádozott csirkefelsőcomb-filéből sütöttek a legtöbbet, de népszerű volt a grillezett sajt is. A jégkrémek közül a gyümölcsös, a mandulás és a vaníliás-mogyorós ízűek voltak a legkapósabbak.

A pop-up store idén öt fesztiválon vett részt: a Gyerekszigeten június 1-től 23-ig hétvégenként 10 és 18 óra között egy MiniALDI-val és ingyenes smoothie-bárpulttal, továbbá óriás-társasjátékkal várta az áruházálánc a legkisebbeket és szüleiket. A soproni Telekom VOLT Fesztiválra az ALDI június 26. és 29. között MARKET-tel és GRILL ZÓNÁ-val, a Balaton Soundra július 3. és 7. között választható menüt kínáló GRILL ZÓNÁVAL és CHILL ZÓNÁVAL készült, az augusztus 7. és 13. között zajló Szigeten pedig ismét ALDI MARKET és GRILL ZÓNA áll a fesztiválozók rendelkezésére. A szegedi SZIN Fesztiválon augusztus 28-ától szeptember 1-ig lehet majd bevásárolni és természetesen GRILL ZÓNA is várja az éhes látogatókat. Az ALDI már tavasszal, a fesztiválszezon beindulása előtt átfogó marketing és pr-kampánnyal tette ismertté a fesztiválozók körében idei nyári aktivitásait.

– Vállalatunk elsődleges célja, hogy megismertesse az ALDI előnyeit a fesztiválok közönségével, a kiváló minőségű saját márkás kínálatot, a mindig alacsony árakat és a gyors kiszolgálást. Bízunk abban, hogy idén is még többen látogatnak majd ki a Szigetre és jönnek bevásárolni az ALDI fesztiválboltjába – nyilatkozta az ALDI.