Új közkapcsolati és kommunikációs igazgató a Coca-Cola HBC Magyarországnál
2018. augusztus 1-jétől Jakab János a Coca-Cola HBC Magyarország új közkapcsolatokért és kommunikációért felelős vezetője. Elődje – Tóth Valentin – cégcsoportszintű megbízást kapott, augusztus elejétől a Coca-Cola Hellenic csoport társadalmi programjaiért felel.
Jakab János – kinevezését megelőzően – a vállalat igazgatótanácsának tagjaként, a Coca-Cola HBC Magyarország jogi és biztonsági igazgatója volt. Mielőtt a Coca-Cola csapatához csatlakozott 2014-ben, jogi tanácsadást végzett, illetve évekig a British American Tobacco jogi igazgatója, korábban, változó pozíciókban, a jogszabályi megfelelőségért felelős vezetője volt.
Jakab János új feladatkörében – a versenyképességi szempontok figyelembevételével – kiemelten fontosnak tartja a hazai szabályozási környezet alakításában való konstruktív részvételt, valamint az érdemi párbeszédet az iparági szereplők és a döntéshozók között.
„Örömmel tekintek az új feladataim elé. A változó piaci környezet, amelyben működünk, az adószabályok módosulása, folyamatos kihívások elé állítanak bennünket. Bízom abban, hogy tapasztalataimmal segíteni tudok ezek leküzdésében. Csapatommal nagy hangsúlyt fektetünk majd a régió élelmiszergazdaságában betöltött szerepünk erősítésére, a hulladékcsökkentési programunk, valamint az egyre népszerűbb cukormentes és alacsony kalóriatartalmú termékeink bemutatására” – mondta Jakab János, a Coca-Cola HBC Magyarország újonnan kinevezett közkapcsolati és kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >