Új koncepció a Scitec üzleteiben
A testépítők mellett immár az aktív, egészségtudatos célcsoportot is meg kívánja szólítani a “2017-es év európai márkája”, a Scitec Nutrition. Az új koncepció a kiskereskedelmi arculatban is megjelenik, elsőként a Corvin Plázában újranyitott márkabolt megjelenése és kínálata frissült.
A Scitec Nutrition évek óta egy sikeres kiskereskedelmi arculattal van jelen a piacon, amelyet elsősorban a bevásárlóközpontokban található üzletekben valósított meg, illetve az utóbbi időszakban már a kisebb márkaboltokat is ennek megfelelően alakította át. A több mint 120 üzletegység vizuális megjelenése eddig elsősorban azokhoz a fogyasztókhoz szólt, akik életvitelszerűen sportolnak vagy keményvonalas testépítők. Az aktuális trendeknek megfelelően azonban a Scitec Nutrition termékei már eljutottak azokhoz a vásárlókhoz is, akik nem versenyszerűen sportolnak, de az egészséges, aktív életmód hívei, vagy épp változtatni szeretnének étkezési szokásaikon.
„A táplálék-kiegészítők és vitaminkészítmények mellett olyan termékfejlesztéseken van túl a Scitec Nutrition, amelyek megoldást kínálnak a diétázók számára is. Ilyenek például azok a csokoládék, palacsinták, fagylaltok és muffinok, amelyek alacsonyabb cukortartalommal, de magasabb fehérjetartalommal rendelkeznek, így bűntudatmentesen fogyaszthatók bárki számára – mondta Nagy Réka, retail manager. „A jelenlegi trend azt mutatja, hogy a lifestyle fogyasztók is egyre tudatosabban keresik a rohanó életmódjukba könnyen beilleszthető egészséges termékeket, amelyeket a Scitec Nutrition kínálatában meg is találnak. A megfelelő szaktudással rendelkező eladók pedig abban segítik vásárlóinkat, hogy életmódjuknak, étkezési és sportolási szokásaiknak megfelelő termékkörre is javaslatot tegyenek.”- tette hozzá a szakember.
Az aktív és egészségtudatos célcsoport hatékony elérése érdekében a vállalat megváltoztatta kiskereskedelmi arculatát is, hogy egy kellemes hangulatú és jól áttekinthető üzletbelső fogadja a vásárlókat. Az első újragondolt Scitec Nutrition márkabolt a Corvin Plázában nyitott meg december 14-én.
Az üzletegység egy részét teljesen új design szerint alakították ki, amivel a szélesebb sportoló közönséget szólítják meg, valamint a ruházat és kiegészítő kínálatunknak is nagyobb szerep jut. Elsőként ebben a márkaboltban van lehetőség arra is, hogy az új termékeket meg is kóstolják a fogyasztók, ezzel is segítve őket a vásárlási döntésekben.
A fogyasztókat továbbra is megfelelő szaktudással rendelkező eladók fogadják valamennyi Scitec Nutrition szaküzletben, akik személyre szabott tanácsokkal segítenek, figyelembe véve az adott egyén életmódját, étkezési és sportolási szokásait.
Kapcsolódó cikkeink
A Scitec Nutrition végigkíséri a fogyasztóit a fitt fizikum felé vezető úton
Új imázsépítő kampánnyal rukkolt elő a több mint 25 éves…
Tovább olvasom >A BioTechUSA piacra dobta a Diet Shake-et
A BioTechUSA Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő gyártójaként és forgalmazójaként jelenleg…
Tovább olvasom >Húsvéti termékellenőrzés: csupán néhány sonka sótartalmával volt probléma
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) élelmiszer és vegyipari laboratóriuma…
Tovább olvasom >További cikkeink
A diófák baktériumos megbetegedését kezelő növényvédőszer kifejlesztésébe kezd egy pécsi cég
Egy új, a dió baktériumos rügy-, levél-, és termésfoltosság betegségét…
Tovább olvasom >Italos kartonokból gyárt építőanyagot a Stavmat Kaposváron
Gipszkartont helyettesítő lapok gyártásába kezdett tetra pak italos kartonok újrahasznosításával…
Tovább olvasom >Robotizált raktárbázist nyitott a Euronics Kft. Üllőn
Robotizált raktárbázist nyitott a Euronics műszaki áruházlánc Üllőn, az 1,6…
Tovább olvasom >