Új koncepció a Scitec üzleteiben

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 12. 19. 11:18

A testépítők mellett immár az aktív, egészségtudatos célcsoportot is meg kívánja szólítani a “2017-es év európai márkája”, a Scitec Nutrition. Az új koncepció a kiskereskedelmi arculatban is megjelenik, elsőként a Corvin Plázában újranyitott márkabolt megjelenése és kínálata frissült.

A Scitec Nutrition évek óta egy sikeres kiskereskedelmi arculattal van jelen a piacon, amelyet elsősorban a bevásárlóközpontokban található üzletekben valósított meg, illetve az utóbbi időszakban már a kisebb márkaboltokat is ennek megfelelően alakította át. A több mint 120 üzletegység vizuális megjelenése eddig elsősorban azokhoz a fogyasztókhoz szólt, akik életvitelszerűen sportolnak vagy keményvonalas testépítők. Az aktuális trendeknek megfelelően azonban a Scitec Nutrition termékei már eljutottak azokhoz a vásárlókhoz is, akik nem versenyszerűen sportolnak, de az egészséges, aktív életmód hívei, vagy épp változtatni szeretnének étkezési szokásaikon.

„A táplálék-kiegészítők és vitaminkészítmények mellett olyan termékfejlesztéseken van túl a Scitec Nutrition, amelyek megoldást kínálnak a diétázók számára is. Ilyenek például azok a csokoládék, palacsinták, fagylaltok és muffinok, amelyek alacsonyabb cukortartalommal, de magasabb fehérjetartalommal rendelkeznek, így bűntudatmentesen fogyaszthatók bárki számára – mondta Nagy Réka, retail manager. „A jelenlegi trend azt mutatja, hogy a lifestyle fogyasztók is egyre tudatosabban keresik a rohanó életmódjukba könnyen beilleszthető egészséges termékeket, amelyeket a Scitec Nutrition kínálatában meg is találnak. A megfelelő szaktudással rendelkező eladók pedig abban segítik vásárlóinkat, hogy életmódjuknak, étkezési és sportolási szokásaiknak megfelelő termékkörre is javaslatot tegyenek.”- tette hozzá a szakember.

Az aktív és egészségtudatos célcsoport hatékony elérése érdekében a vállalat megváltoztatta kiskereskedelmi arculatát is, hogy egy kellemes hangulatú és jól áttekinthető üzletbelső fogadja a vásárlókat. Az első újragondolt Scitec Nutrition márkabolt a Corvin Plázában nyitott meg december 14-én.
Az üzletegység egy részét teljesen új design szerint alakították ki, amivel a szélesebb sportoló közönséget szólítják meg, valamint a ruházat és kiegészítő kínálatunknak is nagyobb szerep jut. Elsőként ebben a márkaboltban van lehetőség arra is, hogy az új termékeket meg is kóstolják a fogyasztók, ezzel is segítve őket a vásárlási döntésekben.

A fogyasztókat továbbra is megfelelő szaktudással rendelkező eladók fogadják valamennyi Scitec Nutrition szaküzletben, akik személyre szabott tanácsokkal segítenek, figyelembe véve az adott egyén életmódját, étkezési és sportolási szokásait.

Kapcsolódó cikkeink