Új koncepció a Scitec üzleteiben
A testépítők mellett immár az aktív, egészségtudatos célcsoportot is meg kívánja szólítani a “2017-es év európai márkája”, a Scitec Nutrition. Az új koncepció a kiskereskedelmi arculatban is megjelenik, elsőként a Corvin Plázában újranyitott márkabolt megjelenése és kínálata frissült.
A Scitec Nutrition évek óta egy sikeres kiskereskedelmi arculattal van jelen a piacon, amelyet elsősorban a bevásárlóközpontokban található üzletekben valósított meg, illetve az utóbbi időszakban már a kisebb márkaboltokat is ennek megfelelően alakította át. A több mint 120 üzletegység vizuális megjelenése eddig elsősorban azokhoz a fogyasztókhoz szólt, akik életvitelszerűen sportolnak vagy keményvonalas testépítők. Az aktuális trendeknek megfelelően azonban a Scitec Nutrition termékei már eljutottak azokhoz a vásárlókhoz is, akik nem versenyszerűen sportolnak, de az egészséges, aktív életmód hívei, vagy épp változtatni szeretnének étkezési szokásaikon.
„A táplálék-kiegészítők és vitaminkészítmények mellett olyan termékfejlesztéseken van túl a Scitec Nutrition, amelyek megoldást kínálnak a diétázók számára is. Ilyenek például azok a csokoládék, palacsinták, fagylaltok és muffinok, amelyek alacsonyabb cukortartalommal, de magasabb fehérjetartalommal rendelkeznek, így bűntudatmentesen fogyaszthatók bárki számára – mondta Nagy Réka, retail manager. „A jelenlegi trend azt mutatja, hogy a lifestyle fogyasztók is egyre tudatosabban keresik a rohanó életmódjukba könnyen beilleszthető egészséges termékeket, amelyeket a Scitec Nutrition kínálatában meg is találnak. A megfelelő szaktudással rendelkező eladók pedig abban segítik vásárlóinkat, hogy életmódjuknak, étkezési és sportolási szokásaiknak megfelelő termékkörre is javaslatot tegyenek.”- tette hozzá a szakember.
Az aktív és egészségtudatos célcsoport hatékony elérése érdekében a vállalat megváltoztatta kiskereskedelmi arculatát is, hogy egy kellemes hangulatú és jól áttekinthető üzletbelső fogadja a vásárlókat. Az első újragondolt Scitec Nutrition márkabolt a Corvin Plázában nyitott meg december 14-én.
Az üzletegység egy részét teljesen új design szerint alakították ki, amivel a szélesebb sportoló közönséget szólítják meg, valamint a ruházat és kiegészítő kínálatunknak is nagyobb szerep jut. Elsőként ebben a márkaboltban van lehetőség arra is, hogy az új termékeket meg is kóstolják a fogyasztók, ezzel is segítve őket a vásárlási döntésekben.
A fogyasztókat továbbra is megfelelő szaktudással rendelkező eladók fogadják valamennyi Scitec Nutrition szaküzletben, akik személyre szabott tanácsokkal segítenek, figyelembe véve az adott egyén életmódját, étkezési és sportolási szokásait.
Kapcsolódó cikkeink
Készlethiány és sztrájk miatt nőhet a banán, a csoki és az alkohol ára
A keleti és az Öböl-menti kikötőkben dolgozó part menti munkások…
Tovább olvasom >Egy ideig újra kapható lesz az ikonikus Marathon szelet az Egyesült Királyságban
A Mars Wrigley UK 34 év után ismét elérhetővé teszi…
Tovább olvasom >A KitKat bemutatta legújabb, kikapcsolódásra buzdító reklámfilmjét
A KitKat nemzetközi kutatása szerint sokan szoktak szünetet tartani a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >