Új kommunikációs vezető a The Coca-Cola Company hazai leányvállalatánál
Szeptember elsejétől Pellion Ágnes tölti be az atlantai világcég hazai leányvállalatának, a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-nek közkapcsolati és kommunikációs vezetői pozícióját. Az EY-tól érkező szakember Andok Ágnest váltja, aki júliustól régiós feladatokat lát el az üdítőipari vállalatnál.
Pellion Ágnes a kommunikációs stratégiák és tervek kidolgozásáért és végrehajtásáért, valamint a döntéshozókkal való kapcsolattartásért felel majd a Coca-Cola-nál.
A Kaposvári Egyetem főiskolai karának kommunikáció és francia szakán végzett szakember 2002 és 2007 között már dolgozott a vállalatnál. Ebben az időszakban kommunikációs munkatársként jelentős szerepe volt olyan nagyszabású és sikeres projektek létrehozásában, mint a Testébresztő program vagy a Coca-Cola Beach House, későbbi nevén Coke Club, továbbá számos márkához kapcsolódó kampány megvalósításában vett részt.
Most az EY pénzügyi tanácsadó cég marketing- és kommunikációs vezetői székéből tért vissza a Coca-Cola-hoz. Az EY-nál többek között a vállalati reputációépítésért, valamint az egyes szolgáltatási ágak teljes körű PR- és márkakommunikációs tevékenységéért felelt. A CSR feladatokon kívül hozzá tartozott még az Év Üzletembere program megvalósítása, illetve tagja volt a nemzetközi szervezőcsapatnak is.
A Coca-Cola kommunikációs vezetőjeként folytatott munkáját közvetlenül a hazai leányvállalat ügyvezetője alá rendelve végzi majd. A Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. továbbra is összehangolt kommunikációs és közkapcsolati tevékenységet folytat a termékeket palackozó és értékesítő Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-vel.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >