Új kereskedelmi és marketing vezető a Családban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2020. 04. 07. 11:22

Az év elején indultak be a gyártósorok Tökön, a K&K Family új, korszerű salátaüzemében, amely megfelel a legszigorúbb biztonsági és egészségügyi előírásoknak is. Nagy lépés ez a 2003-ban családi vállalkozásként indult cég életében, de ez még csak a kezdete a 2020-ra tervezett fejlesztéseknek.

Az új célok megvalósításában egy tapasztalt kereskedelmi és marketing igazgató, Lóczki Zsuzsanna lesz a cég segítségére. A szakember 2003 óta van jelen a zöldség-gyümölcs ágazatban, ezért mára már szinte együtt lélegzik a szakmával. Friss szemlélete és szakértelme új fejezetet nyitott a cég életében, hiszen a korábbi terveken felül további újításokkal bővíti a K&K Family perspektíváját és termékkínálatát egyaránt.

Lóczki Zsuzsanna

A szakember érkezésével új koncepciót kapott a márka, amely egyik első lépése a fogyasztók számára hamarosan láthatóvá váló csomagolásfrissítés. A Magyar Termék kereskedelmi bizottsági tagjaként tervei között szerepel a piacbővítés, valamint a szektor aktuális trendjeit figyelembe véve fontosnak tartja egy új kényelmi terméksor fejlesztését is. A fejlesztések marketingtámogatására pedig rendszeres online kampányokat tervezünk a márka új kommunikációs és vizuális iránya mentén.
„Időben felismertük, hogy nagyszabású terveink csak ilyen tettre kész vezetés mellett vihetők sikerre, ezért nagyon büszkék vagyunk rá, hogy Zsuzsi személyében egy ilyen tapasztalt szakembert köszönthetünk a csapatunkban. Biztos vagyok benne, hogy a tervezett fejlesztések és a befektetett munka meghozza a gyümölcsét, és mind a fogyasztók, mind a HoReCa-szektor számára egyértelművé válik, hogy a K&K Family Kft. neve egyet jelent a frissességgel és a minőséggel.” – fogalmazott Kemény Kristóf, tulajdonos.

Kapcsolódó cikkeink