Új kereskedelmi és marketing vezető a Családban
Az év elején indultak be a gyártósorok Tökön, a K&K Family új, korszerű salátaüzemében, amely megfelel a legszigorúbb biztonsági és egészségügyi előírásoknak is. Nagy lépés ez a 2003-ban családi vállalkozásként indult cég életében, de ez még csak a kezdete a 2020-ra tervezett fejlesztéseknek.
Az új célok megvalósításában egy tapasztalt kereskedelmi és marketing igazgató, Lóczki Zsuzsanna lesz a cég segítségére. A szakember 2003 óta van jelen a zöldség-gyümölcs ágazatban, ezért mára már szinte együtt lélegzik a szakmával. Friss szemlélete és szakértelme új fejezetet nyitott a cég életében, hiszen a korábbi terveken felül további újításokkal bővíti a K&K Family perspektíváját és termékkínálatát egyaránt.
Lóczki Zsuzsanna
A szakember érkezésével új koncepciót kapott a márka, amely egyik első lépése a fogyasztók számára hamarosan láthatóvá váló csomagolásfrissítés. A Magyar Termék kereskedelmi bizottsági tagjaként tervei között szerepel a piacbővítés, valamint a szektor aktuális trendjeit figyelembe véve fontosnak tartja egy új kényelmi terméksor fejlesztését is. A fejlesztések marketingtámogatására pedig rendszeres online kampányokat tervezünk a márka új kommunikációs és vizuális iránya mentén.
„Időben felismertük, hogy nagyszabású terveink csak ilyen tettre kész vezetés mellett vihetők sikerre, ezért nagyon büszkék vagyunk rá, hogy Zsuzsi személyében egy ilyen tapasztalt szakembert köszönthetünk a csapatunkban. Biztos vagyok benne, hogy a tervezett fejlesztések és a befektetett munka meghozza a gyümölcsét, és mind a fogyasztók, mind a HoReCa-szektor számára egyértelművé válik, hogy a K&K Family Kft. neve egyet jelent a frissességgel és a minőséggel.” – fogalmazott Kemény Kristóf, tulajdonos.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 382 milliárd forint forráshoz jutottak a gazdálkodók 2024 végéig
A kormány által megteremtett, szükséges pénzügyi és szakmai feltételeknek köszönhetően…
Tovább olvasom >Zöldség-gyümölcs ágazati bulletint készített a FruitVeb és a NAK
Az elmúlt 10 év eredményeit összefoglaló zöldség-gyümölcs ágazati bulletint készített…
Tovább olvasom >Csaknem 200 milliárd forint támogatást kapott a kertészeti ágazat
Közel hétezer kertészeti beruházást mintegy 185 milliárd forinttal támogatott a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >