Új kereskedelmi és marketing vezető a Családban
Az év elején indultak be a gyártósorok Tökön, a K&K Family új, korszerű salátaüzemében, amely megfelel a legszigorúbb biztonsági és egészségügyi előírásoknak is. Nagy lépés ez a 2003-ban családi vállalkozásként indult cég életében, de ez még csak a kezdete a 2020-ra tervezett fejlesztéseknek.
Az új célok megvalósításában egy tapasztalt kereskedelmi és marketing igazgató, Lóczki Zsuzsanna lesz a cég segítségére. A szakember 2003 óta van jelen a zöldség-gyümölcs ágazatban, ezért mára már szinte együtt lélegzik a szakmával. Friss szemlélete és szakértelme új fejezetet nyitott a cég életében, hiszen a korábbi terveken felül további újításokkal bővíti a K&K Family perspektíváját és termékkínálatát egyaránt.
Lóczki Zsuzsanna
A szakember érkezésével új koncepciót kapott a márka, amely egyik első lépése a fogyasztók számára hamarosan láthatóvá váló csomagolásfrissítés. A Magyar Termék kereskedelmi bizottsági tagjaként tervei között szerepel a piacbővítés, valamint a szektor aktuális trendjeit figyelembe véve fontosnak tartja egy új kényelmi terméksor fejlesztését is. A fejlesztések marketingtámogatására pedig rendszeres online kampányokat tervezünk a márka új kommunikációs és vizuális iránya mentén.
„Időben felismertük, hogy nagyszabású terveink csak ilyen tettre kész vezetés mellett vihetők sikerre, ezért nagyon büszkék vagyunk rá, hogy Zsuzsi személyében egy ilyen tapasztalt szakembert köszönthetünk a csapatunkban. Biztos vagyok benne, hogy a tervezett fejlesztések és a befektetett munka meghozza a gyümölcsét, és mind a fogyasztók, mind a HoReCa-szektor számára egyértelművé válik, hogy a K&K Family Kft. neve egyet jelent a frissességgel és a minőséggel.” – fogalmazott Kemény Kristóf, tulajdonos.
Kapcsolódó cikkeink
Zöldség-gyümölcs ágazati bulletint készített a FruitVeb és a NAK
Az elmúlt 10 év eredményeit összefoglaló zöldség-gyümölcs ágazati bulletint készített…
Tovább olvasom >Csaknem 200 milliárd forint támogatást kapott a kertészeti ágazat
Közel hétezer kertészeti beruházást mintegy 185 milliárd forinttal támogatott a…
Tovább olvasom >Magazin: Nő a mentességet élvezők köre
A globális trendeket követve Magyarországon is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >