Új kereskedelmi és marketing vezető a Családban
Az év elején indultak be a gyártósorok Tökön, a K&K Family új, korszerű salátaüzemében, amely megfelel a legszigorúbb biztonsági és egészségügyi előírásoknak is. Nagy lépés ez a 2003-ban családi vállalkozásként indult cég életében, de ez még csak a kezdete a 2020-ra tervezett fejlesztéseknek.
Az új célok megvalósításában egy tapasztalt kereskedelmi és marketing igazgató, Lóczki Zsuzsanna lesz a cég segítségére. A szakember 2003 óta van jelen a zöldség-gyümölcs ágazatban, ezért mára már szinte együtt lélegzik a szakmával. Friss szemlélete és szakértelme új fejezetet nyitott a cég életében, hiszen a korábbi terveken felül további újításokkal bővíti a K&K Family perspektíváját és termékkínálatát egyaránt.
Lóczki Zsuzsanna
A szakember érkezésével új koncepciót kapott a márka, amely egyik első lépése a fogyasztók számára hamarosan láthatóvá váló csomagolásfrissítés. A Magyar Termék kereskedelmi bizottsági tagjaként tervei között szerepel a piacbővítés, valamint a szektor aktuális trendjeit figyelembe véve fontosnak tartja egy új kényelmi terméksor fejlesztését is. A fejlesztések marketingtámogatására pedig rendszeres online kampányokat tervezünk a márka új kommunikációs és vizuális iránya mentén.
„Időben felismertük, hogy nagyszabású terveink csak ilyen tettre kész vezetés mellett vihetők sikerre, ezért nagyon büszkék vagyunk rá, hogy Zsuzsi személyében egy ilyen tapasztalt szakembert köszönthetünk a csapatunkban. Biztos vagyok benne, hogy a tervezett fejlesztések és a befektetett munka meghozza a gyümölcsét, és mind a fogyasztók, mind a HoReCa-szektor számára egyértelművé válik, hogy a K&K Family Kft. neve egyet jelent a frissességgel és a minőséggel.” – fogalmazott Kemény Kristóf, tulajdonos.
Kapcsolódó cikkeink
Zöldség-gyümölcs ágazati bulletint készített a FruitVeb és a NAK
Az elmúlt 10 év eredményeit összefoglaló zöldség-gyümölcs ágazati bulletint készített…
Tovább olvasom >Csaknem 200 milliárd forint támogatást kapott a kertészeti ágazat
Közel hétezer kertészeti beruházást mintegy 185 milliárd forinttal támogatott a…
Tovább olvasom >Magazin: Nő a mentességet élvezők köre
A globális trendeket követve Magyarországon is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Milliók dönthetnek milliókról akár egy mozdulattal a Tescónál
Emberek millióinak kezében van újra több millió forint és környékbeli…
Tovább olvasom >Egészséges nyári táplálkozási tippeket ad az Eisberg növényi zsírokkal
Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de…
Tovább olvasom >