Új ízzel áll elő a Coca-Cola, kimondottan fiatalok számára
A Coca-Cola új íze a Dreamworld, amely a 2022-ben hódító útjára indult Creations ízkollekció negyedik, egyben utolsó darabja. A célközönség egyértelműen a fiatalabb fogyasztók, ezt tükrözi az új íz színes, vibráló designja is.
A két évvel ezelőtt megjelenő járvány során a Coca-Cola ritkította portfólióját, és mintegy 500 márkától megszabadult annak érdekében, hogy kimondottan a széles tömegeket elérő brandjeikre koncentrálhassanak. Ekkor szűnt meg a Tab, a Zico kókuszvíz és az Odwalla, majd nem sokkal később a Honest-teák is eltűntek a polcokról.
Az óriáscég ugyanakkor felfigyelt arra, hogy fogyasztóik egyre szignifikánsabb hányada a tizen- és huszonévesek köréből kerül ki, ezért szerettek volna egy olyan márkát életrehívni, ami fiatalok minél szélesebb tömegét éri el. A négy ízből álló Dreamworld épp ezt a funkciót tölti be.
A Coca-Cola nem titkolt szándéka az, hogy a fiatalok először a Dreamworlddel találkoznak, majd ezután térnek át a klasszikus, régi brandekre, mint amilyen például a Coca-Cola, a Diet Coke és Fanta.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >