Új ízzel áll elő a Coca-Cola, kimondottan fiatalok számára

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 08. 15. 08:49

A Coca-Cola új íze a Dreamworld, amely a 2022-ben hódító útjára indult Creations ízkollekció negyedik, egyben utolsó darabja. A célközönség egyértelműen a fiatalabb fogyasztók, ezt tükrözi az új íz színes, vibráló designja is.

A két évvel ezelőtt megjelenő járvány során a Coca-Cola ritkította portfólióját, és mintegy 500 márkától megszabadult annak érdekében, hogy kimondottan a széles tömegeket elérő brandjeikre koncentrálhassanak.  Ekkor szűnt meg a Tab, a Zico kókuszvíz és az Odwalla, majd nem sokkal később a Honest-teák is eltűntek a polcokról.

Az óriáscég ugyanakkor felfigyelt arra, hogy fogyasztóik egyre szignifikánsabb hányada a tizen- és huszonévesek köréből kerül ki, ezért szerettek volna egy olyan márkát életrehívni, ami fiatalok minél szélesebb tömegét éri el. A négy ízből álló Dreamworld épp ezt a funkciót tölti be.

A Coca-Cola nem titkolt szándéka az, hogy a fiatalok először a Dreamworlddel találkoznak, majd ezután térnek át a klasszikus, régi brandekre, mint amilyen például a  Coca-Cola, a Diet Coke és Fanta.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Coca-Cola (@cocacola) által megosztott bejegyzés

FoodDive

Kapcsolódó cikkeink