Új ízzel áll elő a Coca-Cola, kimondottan fiatalok számára
A Coca-Cola új íze a Dreamworld, amely a 2022-ben hódító útjára indult Creations ízkollekció negyedik, egyben utolsó darabja. A célközönség egyértelműen a fiatalabb fogyasztók, ezt tükrözi az új íz színes, vibráló designja is.
A két évvel ezelőtt megjelenő járvány során a Coca-Cola ritkította portfólióját, és mintegy 500 márkától megszabadult annak érdekében, hogy kimondottan a széles tömegeket elérő brandjeikre koncentrálhassanak. Ekkor szűnt meg a Tab, a Zico kókuszvíz és az Odwalla, majd nem sokkal később a Honest-teák is eltűntek a polcokról.
Az óriáscég ugyanakkor felfigyelt arra, hogy fogyasztóik egyre szignifikánsabb hányada a tizen- és huszonévesek köréből kerül ki, ezért szerettek volna egy olyan márkát életrehívni, ami fiatalok minél szélesebb tömegét éri el. A négy ízből álló Dreamworld épp ezt a funkciót tölti be.
A Coca-Cola nem titkolt szándéka az, hogy a fiatalok először a Dreamworlddel találkoznak, majd ezután térnek át a klasszikus, régi brandekre, mint amilyen például a Coca-Cola, a Diet Coke és Fanta.
Kapcsolódó cikkeink
Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új lendület az alapításokban, de a cégszámcsökkenés még nem állt meg
Új alapítási hullám érte el a cégvilágot júliusban, mégis tart…
Tovább olvasom >Új könnyítések a fenntarthatósági jelentésben
2025. július 11-én az Európai Bizottság elfogadta a fenntarthatósági jelentéstételi…
Tovább olvasom >2,7 milliárd forintos beruházással lép szintet a SPAR logisztikája
Több mint 700 millió forintot fordított az üllői logisztikai központjának…
Tovább olvasom >