Új íz a NESTEÁ-tól
A NESTEA egyik legnépszerűbb szezonális terméke az ősszel és télen kapható Havas Szilva. A közkedvelt üdítőital mellett a márka most egy vadonatúj ízzel rukkol elő, a NESTEA Fahéjas almával.
Az ünnepi illatokat és ízeket felidéző NESTEA téli jegesteák hidegen és melegen is fogyaszthatók, így a hűvös időben különösen jóleső forró italok kínálata ezzel a két finom ízváltozattal bővül.
A NESTEA Fahéjas alma és a NESTEA Havas Szilva a tél fűszereit idéző ízükkel meghittebbé tehetik az otthoni összebújós estéket, egy-egy szánkózás, jégkorizás után pedig jólesően melegítenek át, még kellemesebbé varázsolva a szabadban töltött pillanatokat is. A NESTEA Fahéjas alma a tél elhagyhatatlan párosával, az alma és a fahéj harmóniájával szeretne hódítani, a Havas Szilva pedig a népszerű gyümölcshöz a szegfűszeg és a méz aromáját párosítja.
„A NESTEA Havas Szilva sok évvel ezelőtt belopta magát a fogyasztóink szívébe, és sikere azóta is töretlen. Ezért idén úgy döntöttünk, hogy egy újabb szezonális ízzel, a NESTEA Fahéjas almával bővítjük téli jegestea-kínálatunkat és így kedveskedünk a márka kedvelőinek. A NESTEA Fahéjas almával az ünnepek ízeit szerettük volna palackba zárni és ezzel is melegséget hozni a fagyos téli hétköznapokba. A NESTEA téli jegesteákat egy szeretnivaló TV-reklámmal és impozáns kültéri reklámkampánnyal támogatjuk” – mondta Méhler Krisztina, senior brand manager.
A szezonálisan elérhető NESTEA Fahéjas alma és a NESTEA Havas Szilva novembertől kapható 0,5 és 1,5 literes PET palackos csomagolásban.
Kapcsolódó cikkeink
MOHU: több mint kétmilliárd PET-palackot, fémdobozt és üveget váltottak vissza az indulás óta a REpont rendszerén keresztül
Több mint kétmilliárd PET-palackot, fémdobozt és üveget váltottak vissza a…
Tovább olvasom >Nyomás alatt a PepsiCo: csökkenő profitvárakozások, szigorodó szabályozás, visszaeső kereslet
A PepsiCo csökkentette idei profitkilátásait, miután a vállalat szerint az…
Tovább olvasom >Apenta 0% cukor, 0% édesítőszer
Az Apenta új, enyhén szénsavas itala természetes ásványvízzel készül 2…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >