Új íz a NESTEÁ-tól
A NESTEA egyik legnépszerűbb szezonális terméke az ősszel és télen kapható Havas Szilva. A közkedvelt üdítőital mellett a márka most egy vadonatúj ízzel rukkol elő, a NESTEA Fahéjas almával.
Az ünnepi illatokat és ízeket felidéző NESTEA téli jegesteák hidegen és melegen is fogyaszthatók, így a hűvös időben különösen jóleső forró italok kínálata ezzel a két finom ízváltozattal bővül.
A NESTEA Fahéjas alma és a NESTEA Havas Szilva a tél fűszereit idéző ízükkel meghittebbé tehetik az otthoni összebújós estéket, egy-egy szánkózás, jégkorizás után pedig jólesően melegítenek át, még kellemesebbé varázsolva a szabadban töltött pillanatokat is. A NESTEA Fahéjas alma a tél elhagyhatatlan párosával, az alma és a fahéj harmóniájával szeretne hódítani, a Havas Szilva pedig a népszerű gyümölcshöz a szegfűszeg és a méz aromáját párosítja.
„A NESTEA Havas Szilva sok évvel ezelőtt belopta magát a fogyasztóink szívébe, és sikere azóta is töretlen. Ezért idén úgy döntöttünk, hogy egy újabb szezonális ízzel, a NESTEA Fahéjas almával bővítjük téli jegestea-kínálatunkat és így kedveskedünk a márka kedvelőinek. A NESTEA Fahéjas almával az ünnepek ízeit szerettük volna palackba zárni és ezzel is melegséget hozni a fagyos téli hétköznapokba. A NESTEA téli jegesteákat egy szeretnivaló TV-reklámmal és impozáns kültéri reklámkampánnyal támogatjuk” – mondta Méhler Krisztina, senior brand manager.
A szezonálisan elérhető NESTEA Fahéjas alma és a NESTEA Havas Szilva novembertől kapható 0,5 és 1,5 literes PET palackos csomagolásban.
Kapcsolódó cikkeink
Apenta 0% cukor, 0% édesítőszer
Az Apenta új, enyhén szénsavas itala természetes ásványvízzel készül 2…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >