Új HR igazgató a Decathlonnál
Peszeki Gabriella több mint 10 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik, dolgozott FMCG területen is.
Peszeki Gabriella októberben csatlakozott a nemzetközi sportszerforgalmazó csapatához. A HR szakember több mint 10 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik a telekommunikációs, FMCG és gyártói szegmensekben, a HR mellett közgazdász végzettséggel is rendelkezik, tapasztalt Business Coach.
Gabriella több multinacionális cégnél szerzett szerteágazó szakmai tapasztalatot, többek között HR Business Partnerként, nemzetközi szakértőként, szervezetfejlesztési vezetőként, valamint személyügyi vezetőként is. Széleskörű szakmai tudását és tapasztalatát az új pozíció kihívásain és feladatain túl új perspektívák megnyitására tervezi felhasználni. A szakember korábban dolgozott a Magyar Telekomnál, a Coca Cola-nál, a Mercedes Benz-nél és az RTL Magyarországnál is – utóbbi pozícióból váltott a Decathlon színeibe.
„Az életemben mindig fontos szerepet kapott a sport, számomra és családom, gyermekeim számára is napi aktív elfoglaltság, ezért különösen közel áll hozzám az a szemlélet, melyet a Decathlon nyújt dolgozói és vásárlói számára. A cég emberközpontú kultúrája, az inkluzív szemlélet is nagyon közel áll hozzám – a vezetői feladatok mellett már az első hetekben megismerkedtem az üzletek és a raktárak csapataival, így első kézből tapasztalhatom, milyen pozitív légkörű közösséget alkot az 1500 főt meghaladó munkavállalói kollektíva”
– mondta Peszeki Gabriella.
Peszeki Gabriella, a Decathlon új HR vezetője hisz a csapatmunkában
Hisz a folyamatos tanulásban, a csapatmunkában, a transzparens kommunikációban és az analitikus képességek kihasználásában, legkedvesebb területe a tehetség- és szervezetfejlesztés. Célja, hogy a stabil alapokra támaszkodva olyan légkört teremtsen a rábízott kollégák számára, melyben hosszútávú céljaikat elérhetik és a gyorsan változó időkben is biztonságban és támogatva érzik magukat – ebben az adatközpontú gondolkodás is segíteni fogja.
Meggyőződése, hogy a kollégák kiválasztása, motiválása és közösséggé formálása egy ilyen környezetben, mint a Decathlon igazán motiváló, ahol a HR üzleti partnerként valós értéket teremt. Gyermekkora óta sportol, legfőképp vízi sportokat űz, legújabban pedig funkcionális edzéseken vesz részt.
Kapcsolódó cikkeink
Így panaszkodnak a magyar dolgozók generációi – országos kutatás Steigervald Krisztiánnal
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >A Decathlon új üzletkoncepcióval modernizálja áruházait
A Decathlon teljesen megújult üzletkoncepcióval nyitotta újra második legnagyobb hazai…
Tovább olvasom >NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >