Új franchise hálózatot indít a Metro Szerbiában
A Metro Cash & Carry új franchise üzlethálózatot indított Szerbiában.
Az első Jutro üzlet Divčibaréban, Szerbia egyik legfontosabb turisztikai célállomásán nyílt meg, és a helyi termékekkel együtt több mint 5.000 SKU-t kínál.
A nagykereskedő több száz Jutro üzlet megnyitását támogatja Szerbiában az elkövetkező években a már meglévő kis- és közepes méretű kereskedelmi létesítmények fejlesztésébe történő befektetéssel.
A franchise hálózathoz csatlakozni kívánó kereskedők különböző pénzügyi támogatási modellek közül választhatnak majd az egyes lokációk állapotától és a tulajdonosok érdeklődésétől függően, amiből bizonyos fejlesztéseket önállóan hajthatnak végre.
A Metro igyekszik majd megosztani az e területen a világ minden táján – így például Romániában, a Cseh Köztársaságban és Lengyelországban különböző nevek alatt működő kereskedelmi franchise-okban – szerzett tudását és tapasztalatait.
A nagykereskedő arra is törekszik majd, hogy új digitális megoldásokat vezessen be az üzletekben, amelyek nagyobb hatékonyságot biztosítanak például a kiszállítás és a rendelés terén.
André Rinnensland, a Metro Cash & Carry Szerbia vezérigazgatója elmondta, hogy a vállalat hisz a független, családi kiskereskedők támogatásának szükségességében, és tisztában van azzal, hogy milyen kihívásokkal kell szembenézniük.
Branka Ilić, az első Jutro üzlet tulajdonosa már két évtizede együttműködik a Metróval, és azért döntött az új programhoz való csatlakozás mellett, hogy az egyre növekvő számú turista számára jobb vásárlási élményt legyen képes kínálni.
A németországi székhelyű Metro Group élelmiszer-nagykereskedő csoporthoz tartozó Metro Cash & Carry Szerbia 2005 óta van jelen a balkáni országban, ahol ő a piacvezető élelmiszer-nagykereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
Hagyományos eljárással készült egyedi tételek a METRO Év Borai
A METRO Év Bora címet a nagykereskedelem minden évben egy…
Tovább olvasom >80 millió svájci frankot invesztált a Nestlé szerbiai üzemébe
Nyolcvan millió svájci frankot (83,4 millió eurót) ruházott be a…
Tovább olvasom >Csak a mentes
Februárban ismét a METRO Gasztroakadémia adott otthont az idén 6. alkalommal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >