Új franchise hálózatot indít a Metro Szerbiában
A Metro Cash & Carry új franchise üzlethálózatot indított Szerbiában.
Az első Jutro üzlet Divčibaréban, Szerbia egyik legfontosabb turisztikai célállomásán nyílt meg, és a helyi termékekkel együtt több mint 5.000 SKU-t kínál.
A nagykereskedő több száz Jutro üzlet megnyitását támogatja Szerbiában az elkövetkező években a már meglévő kis- és közepes méretű kereskedelmi létesítmények fejlesztésébe történő befektetéssel.
A franchise hálózathoz csatlakozni kívánó kereskedők különböző pénzügyi támogatási modellek közül választhatnak majd az egyes lokációk állapotától és a tulajdonosok érdeklődésétől függően, amiből bizonyos fejlesztéseket önállóan hajthatnak végre.
A Metro igyekszik majd megosztani az e területen a világ minden táján – így például Romániában, a Cseh Köztársaságban és Lengyelországban különböző nevek alatt működő kereskedelmi franchise-okban – szerzett tudását és tapasztalatait.
A nagykereskedő arra is törekszik majd, hogy új digitális megoldásokat vezessen be az üzletekben, amelyek nagyobb hatékonyságot biztosítanak például a kiszállítás és a rendelés terén.
André Rinnensland, a Metro Cash & Carry Szerbia vezérigazgatója elmondta, hogy a vállalat hisz a független, családi kiskereskedők támogatásának szükségességében, és tisztában van azzal, hogy milyen kihívásokkal kell szembenézniük.
Branka Ilić, az első Jutro üzlet tulajdonosa már két évtizede együttműködik a Metróval, és azért döntött az új programhoz való csatlakozás mellett, hogy az egyre növekvő számú turista számára jobb vásárlási élményt legyen képes kínálni.
A németországi székhelyű Metro Group élelmiszer-nagykereskedő csoporthoz tartozó Metro Cash & Carry Szerbia 2005 óta van jelen a balkáni országban, ahol ő a piacvezető élelmiszer-nagykereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >Hetedjére is keresik az Év Mentes Séfjét
Idén is a METRO Gasztroakadémia ad otthont az Év Mentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >