Új franchise hálózatot indít a Metro Szerbiában
A Metro Cash & Carry új franchise üzlethálózatot indított Szerbiában.
Az első Jutro üzlet Divčibaréban, Szerbia egyik legfontosabb turisztikai célállomásán nyílt meg, és a helyi termékekkel együtt több mint 5.000 SKU-t kínál.
A nagykereskedő több száz Jutro üzlet megnyitását támogatja Szerbiában az elkövetkező években a már meglévő kis- és közepes méretű kereskedelmi létesítmények fejlesztésébe történő befektetéssel.
A franchise hálózathoz csatlakozni kívánó kereskedők különböző pénzügyi támogatási modellek közül választhatnak majd az egyes lokációk állapotától és a tulajdonosok érdeklődésétől függően, amiből bizonyos fejlesztéseket önállóan hajthatnak végre.
A Metro igyekszik majd megosztani az e területen a világ minden táján – így például Romániában, a Cseh Köztársaságban és Lengyelországban különböző nevek alatt működő kereskedelmi franchise-okban – szerzett tudását és tapasztalatait.
A nagykereskedő arra is törekszik majd, hogy új digitális megoldásokat vezessen be az üzletekben, amelyek nagyobb hatékonyságot biztosítanak például a kiszállítás és a rendelés terén.
André Rinnensland, a Metro Cash & Carry Szerbia vezérigazgatója elmondta, hogy a vállalat hisz a független, családi kiskereskedők támogatásának szükségességében, és tisztában van azzal, hogy milyen kihívásokkal kell szembenézniük.
Branka Ilić, az első Jutro üzlet tulajdonosa már két évtizede együttműködik a Metróval, és azért döntött az új programhoz való csatlakozás mellett, hogy az egyre növekvő számú turista számára jobb vásárlási élményt legyen képes kínálni.
A németországi székhelyű Metro Group élelmiszer-nagykereskedő csoporthoz tartozó Metro Cash & Carry Szerbia 2005 óta van jelen a balkáni országban, ahol ő a piacvezető élelmiszer-nagykereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >