Új franchise hálózatot indít a Metro Szerbiában
A Metro Cash & Carry új franchise üzlethálózatot indított Szerbiában.
Az első Jutro üzlet Divčibaréban, Szerbia egyik legfontosabb turisztikai célállomásán nyílt meg, és a helyi termékekkel együtt több mint 5.000 SKU-t kínál.
A nagykereskedő több száz Jutro üzlet megnyitását támogatja Szerbiában az elkövetkező években a már meglévő kis- és közepes méretű kereskedelmi létesítmények fejlesztésébe történő befektetéssel.
A franchise hálózathoz csatlakozni kívánó kereskedők különböző pénzügyi támogatási modellek közül választhatnak majd az egyes lokációk állapotától és a tulajdonosok érdeklődésétől függően, amiből bizonyos fejlesztéseket önállóan hajthatnak végre.
A Metro igyekszik majd megosztani az e területen a világ minden táján – így például Romániában, a Cseh Köztársaságban és Lengyelországban különböző nevek alatt működő kereskedelmi franchise-okban – szerzett tudását és tapasztalatait.
A nagykereskedő arra is törekszik majd, hogy új digitális megoldásokat vezessen be az üzletekben, amelyek nagyobb hatékonyságot biztosítanak például a kiszállítás és a rendelés terén.
André Rinnensland, a Metro Cash & Carry Szerbia vezérigazgatója elmondta, hogy a vállalat hisz a független, családi kiskereskedők támogatásának szükségességében, és tisztában van azzal, hogy milyen kihívásokkal kell szembenézniük.
Branka Ilić, az első Jutro üzlet tulajdonosa már két évtizede együttműködik a Metróval, és azért döntött az új programhoz való csatlakozás mellett, hogy az egyre növekvő számú turista számára jobb vásárlási élményt legyen képes kínálni.
A németországi székhelyű Metro Group élelmiszer-nagykereskedő csoporthoz tartozó Metro Cash & Carry Szerbia 2005 óta van jelen a balkáni országban, ahol ő a piacvezető élelmiszer-nagykereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >