Új franchise hálózatot indít a Metro Szerbiában
A Metro Cash & Carry új franchise üzlethálózatot indított Szerbiában.
Az első Jutro üzlet Divčibaréban, Szerbia egyik legfontosabb turisztikai célállomásán nyílt meg, és a helyi termékekkel együtt több mint 5.000 SKU-t kínál.
A nagykereskedő több száz Jutro üzlet megnyitását támogatja Szerbiában az elkövetkező években a már meglévő kis- és közepes méretű kereskedelmi létesítmények fejlesztésébe történő befektetéssel.
A franchise hálózathoz csatlakozni kívánó kereskedők különböző pénzügyi támogatási modellek közül választhatnak majd az egyes lokációk állapotától és a tulajdonosok érdeklődésétől függően, amiből bizonyos fejlesztéseket önállóan hajthatnak végre.
A Metro igyekszik majd megosztani az e területen a világ minden táján – így például Romániában, a Cseh Köztársaságban és Lengyelországban különböző nevek alatt működő kereskedelmi franchise-okban – szerzett tudását és tapasztalatait.
A nagykereskedő arra is törekszik majd, hogy új digitális megoldásokat vezessen be az üzletekben, amelyek nagyobb hatékonyságot biztosítanak például a kiszállítás és a rendelés terén.
André Rinnensland, a Metro Cash & Carry Szerbia vezérigazgatója elmondta, hogy a vállalat hisz a független, családi kiskereskedők támogatásának szükségességében, és tisztában van azzal, hogy milyen kihívásokkal kell szembenézniük.
Branka Ilić, az első Jutro üzlet tulajdonosa már két évtizede együttműködik a Metróval, és azért döntött az új programhoz való csatlakozás mellett, hogy az egyre növekvő számú turista számára jobb vásárlási élményt legyen képes kínálni.
A németországi székhelyű Metro Group élelmiszer-nagykereskedő csoporthoz tartozó Metro Cash & Carry Szerbia 2005 óta van jelen a balkáni országban, ahol ő a piacvezető élelmiszer-nagykereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >