Új fogyasztási alkalmak után kutat a PepsiCo
A PepsiCo Inc. vezetői olyan étkezési alkalmak után kutatnak, amelyekben a vállalat snack márkái újabb szerephez juthatnak.
„Egyre többet kísérletezünk azzal, hogyan helyettesítheti a Lay’s a burgonyát világszerte számos fogásban, és hogy hogyan épülhet be a Doritos a pizzakészítésbe” – mondta Ramon L. Laguarta a Purchase, a New York-i székhelyű PepsiCo elnök-vezérigazgatója előadásában a Consumer Analyst Group of New York konferencián.
Több mint 86 milliárd dolláros éves nettó árbevételével a PepsiCo a világ egyik legnagyobb élelmiszer- és italgyártó vállalata, ugyanakkor a vezetőség úgy látja, hogy a cég előtt „hosszú növekedési pálya” áll és portfóliójában kiaknázatlan lehetőségek rejlenek.
„Szeretnénk termékeinket … az étkezésbe jobban beilleszteni akár köretként, akár receptek hozzávalóiként” – jelezte az elnök-vezérigazgató.
A vállalat Mexikóban bevezetett egy food truck koncepciót is, amelynek keretében „a fogyasztók maguk válogathatják össze a hozzávalókat és készíttethetik el ételeiket termékeinkből”. A Tostitos márka inspirálta Tosticentro olyan termékeket kínál, mint a „sétáló taco”, amelynek „főszereplője” tortillachips feltéttel és útközben is fogyasztható.
A cég másik fókuszterülete a sporttáplálkozás.
„Ez a Gatorade, de van még néhány más márka is, mint a Propel, a Muscle Milk, az Evolve” – mondta a szakember. „…Megoldások egész sorát kínáljuk a fogyasztónak… amely fogyasztó a wellnessre úgy gondol, mint ami központi szerepet játszik az életében…”
Az alkoholos italokban is lát lehetőséget a PepsiCo, és olyan termékekkel kísérletezik, mint a Hard Mtn Dew és a Lipton Hard Iced Tea.
A PepsiCo portfóliójának átalakításában központi szerepet játszanak a „pozitív választások”, állítja Ramon L. Laguarta utalva a cukormentes italokra, az csökkentett sótartalmú snackekre és néhány a fogyasztók számára egészségesebb főzési módszerre.
Kapcsolódó cikkeink
A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >200 millió eurót ruház be a PepsiCo belgiumi üzemébe
Jelentős összegből növeli a termelést a PepsiCo a belgiumi Veurne-ben…
Tovább olvasom >Cukor nélkül a csúcson
Az egészségtudatosság erősödő trendje továbbra is jelentősen alakítja a fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >