Új fogyasztási alkalmak után kutat a PepsiCo
A PepsiCo Inc. vezetői olyan étkezési alkalmak után kutatnak, amelyekben a vállalat snack márkái újabb szerephez juthatnak.
„Egyre többet kísérletezünk azzal, hogyan helyettesítheti a Lay’s a burgonyát világszerte számos fogásban, és hogy hogyan épülhet be a Doritos a pizzakészítésbe” – mondta Ramon L. Laguarta a Purchase, a New York-i székhelyű PepsiCo elnök-vezérigazgatója előadásában a Consumer Analyst Group of New York konferencián.
Több mint 86 milliárd dolláros éves nettó árbevételével a PepsiCo a világ egyik legnagyobb élelmiszer- és italgyártó vállalata, ugyanakkor a vezetőség úgy látja, hogy a cég előtt „hosszú növekedési pálya” áll és portfóliójában kiaknázatlan lehetőségek rejlenek.
„Szeretnénk termékeinket … az étkezésbe jobban beilleszteni akár köretként, akár receptek hozzávalóiként” – jelezte az elnök-vezérigazgató.
A vállalat Mexikóban bevezetett egy food truck koncepciót is, amelynek keretében „a fogyasztók maguk válogathatják össze a hozzávalókat és készíttethetik el ételeiket termékeinkből”. A Tostitos márka inspirálta Tosticentro olyan termékeket kínál, mint a „sétáló taco”, amelynek „főszereplője” tortillachips feltéttel és útközben is fogyasztható.
A cég másik fókuszterülete a sporttáplálkozás.
„Ez a Gatorade, de van még néhány más márka is, mint a Propel, a Muscle Milk, az Evolve” – mondta a szakember. „…Megoldások egész sorát kínáljuk a fogyasztónak… amely fogyasztó a wellnessre úgy gondol, mint ami központi szerepet játszik az életében…”
Az alkoholos italokban is lát lehetőséget a PepsiCo, és olyan termékekkel kísérletezik, mint a Hard Mtn Dew és a Lipton Hard Iced Tea.
A PepsiCo portfóliójának átalakításában központi szerepet játszanak a „pozitív választások”, állítja Ramon L. Laguarta utalva a cukormentes italokra, az csökkentett sótartalmú snackekre és néhány a fogyasztók számára egészségesebb főzési módszerre.
Kapcsolódó cikkeink
Alkoholos jeges teát dobott piacra a Monster Energy
A Monster Energy januárban vezette be a Nasty Beast nevű,…
Tovább olvasom >50 éves jubileumát ünnepli a PepsiCo Írországban „50for50” kampányával
Működésének 50 éves jubileumát ünnepli a PepsiCo Írországban „50for50″ kampányával,…
Tovább olvasom >A Bimbo és a PepsiCo a legetikusabb vállalatok listáján
Az Etisphere Institute a Grupo Bimbo de CV-t, az Ingrediont…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >