Új Fiat flottával erősít a Metro
A METRO Kereskedelmi Kft. a területi értékesítés megerősítésére, a LeasePlan Hungária Zrt közreműködésével ünnepélyes keretek között átadta a 110 autóból álló flotta első 55 autóját a METRO képviselőinek.
Az országos lefedettséget biztosító területi értékesítő csapat igen fontos eleme a METRO értékesítési stratégiájának, hiszen a nagykereskedelmi üzletágban a személyes kapcsolatok, a partnerek üzletmenetének testközeli megismerése elengedhetetlen. A területi értékesítő kollégák munkáját fogja segíteni a most már egységes műszaki és technikai hátteret, illetve egységes megjelenést biztosító flotta.
A METRO célja az új flottával az volt, hogy olyan modern, környezetbarát autót tudjanak használni a kollégák, amelyek biztonságosak, kényelmesek, jól felszereltek és számos tapasztalat alapján megbízhatóak is legyenek, hiszen a kollégák elengedhetetlen társai a mindennapokban.
„Az értékesítés területi rendszerének működtetése és annak finomítása már több éves múltra tekint vissza cégünknél, struktúránkban a területi értékesítési rendszer egy fontos elemet képvisel. A teljes rendszert 2010-től több eszközzel és erőforrással is megerősítettük és állunk partnereink rendelkezésére. Ennek a törekvésnek eleme, hogy csapatunkat munkájukat segítő egységes autóparkkal látjuk el”– mondta Óvári György a METRO Kereskedelmi Kft. Értékesítési igazgatója.
A választás a Fiat Grande Punto, 1.3 Multijet diesel, 5 ajtós modelljére esett. A METRO a nemzetközileg bevált gyakorlatot követve külső cégre bízta a működésükhöz elengedhetetlen, de az alaptevékenységüktől idegen feladatok ellátását. Ily módon nemcsak költséghatékonyabb megoldást, de magasabb színvonalú szolgáltatást és fokozott hatékonyságot is elért ezen a területen, a LeasePlan Hungária Zrt., hazánk egyik vezető flotta- és járműkezelője segítségével.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >