Új, fehérjealapú termékekkel támogatja a Nestlé a súlykontrollt kulcspiacain
A fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva fejleszt a Nestlé folyamatosan a legkülönbözőbb táplálkozási igényeknek megfelelő megoldásokat.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A cég új Vital Pursuit márkája alatt magas fehérjetartalmú ételeket kínál a GLP-1-et használók és a testsúlyuk kordában tartását célzó vásárlók számára. A termékcsalád 14 fagyasztott készételt tartalmaz – így egy borsófehérjével készült, magas fehérjetartalmú tésztaételt, a Vermont White Cheddar Mac & Broccoli Bowlt –, valamint szendvicseket, pizzákat, melyeket a cég Ohio állambeli kutatóközpontjában fejlesztettek. A termékek tápanyagokban gazdag zöldségeket és teljes kiőrlésű gabonákat tartalmaznak, és a nagyobb kiskereskedőknél kaphatók Egyesült Államok-szerte.
A vállalat Indiában a Maggi egy új, csicseriborsólisztből készült, fehérjében és rostokban gazdag változatát dobta piacra.
Emellett Chilében is kínál megfizethető fehérjeforrásokat, többek között a Maggi Rindecarne növényi alapú húshelyettesítőt, melynek minden adagja az eddigiekhez képest dupla mennyiségű fehérjét tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >IDEAAL™: a forradalmi szuperfehérje – Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >Eltűnik a piacról a vegán KitKat
Négy év után megszünteti legtöbb piacán a Nestlé a vegán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >