Új, fehérjealapú termékekkel támogatja a Nestlé a súlykontrollt kulcspiacain
A fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva fejleszt a Nestlé folyamatosan a legkülönbözőbb táplálkozási igényeknek megfelelő megoldásokat.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A cég új Vital Pursuit márkája alatt magas fehérjetartalmú ételeket kínál a GLP-1-et használók és a testsúlyuk kordában tartását célzó vásárlók számára. A termékcsalád 14 fagyasztott készételt tartalmaz – így egy borsófehérjével készült, magas fehérjetartalmú tésztaételt, a Vermont White Cheddar Mac & Broccoli Bowlt –, valamint szendvicseket, pizzákat, melyeket a cég Ohio állambeli kutatóközpontjában fejlesztettek. A termékek tápanyagokban gazdag zöldségeket és teljes kiőrlésű gabonákat tartalmaznak, és a nagyobb kiskereskedőknél kaphatók Egyesült Államok-szerte.
A vállalat Indiában a Maggi egy új, csicseriborsólisztből készült, fehérjében és rostokban gazdag változatát dobta piacra.
Emellett Chilében is kínál megfizethető fehérjeforrásokat, többek között a Maggi Rindecarne növényi alapú húshelyettesítőt, melynek minden adagja az eddigiekhez képest dupla mennyiségű fehérjét tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Felhagy a Nutri-Score használatával a Nestlé Svájcban
Idén nyártól kezdődően fokozatosan szünteti meg a Nutri-Score címke megjelenítését…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >