Új eszközt vezet be a Nielsen az ügyfelek és fogyasztók tapasztalatainak megismerésére
„Hallgasd meg ügyfeledet, fogyasztódat, és reagálj rá gyorsan!” Ezzel a mottóval vezeti be a Nielsen Magyarországon is a fogyasztók jó és kedvezőtlen tapasztalatainak új, integrált felmérését valamint elemzését. Ebben a ResponseTek céggel működik együtt, amely kifejlesztett egy szoftvert a fogyasztók tapasztalatainak kezelésére.
A kanadai Vancouverben székelő cég szoftver platformját kapcsolják össze valós időben az üzleti forgalom konkrét információival és korszerű elemzési eszközökkel. Így a Nielsen képessé tud tenni vállalatokat arra, hogy szolgáltatásaikat az eddiginél gyorsabban, a lehető legjobban igazítsák egyes fogyasztóik vagy ügyfeleik igényeihez. Ezáltal még inkább különbözhetnek versenytársaiktól, és növelhetik márkájuk vonzerejét.
Azért is fontos kezelni a fogyasztók tapasztalatait, mert egy új vásárló vagy ügyfél megszerzése ötször annyiba kerül, mint megtartani a jelenlegieket; akiknek igényeit érdemes minél jobban kielégíteni.
„Helyzetbe hozzuk a vállalatokat, mert versenyelőnyt szerezni egyre inkább az ügyfelek, vásárlók elégedettsége révén lehet, és azt támogatja új, angolul Nielsen Customer Experience nevű szolgáltatásunk” – mondja Rausch Tamás, a Nielsen üzletfejlesztési vezetője. – „Ma már elengedhetetlen, hogy a vállalatok szolgáltatásaikról megismerjék fogyasztóik elvárásait és elégedettségük mértékét. Igazodhatnak hozzájuk, amikor építik a fogyasztói bizalmat. Továbbá konkrét információik révén tudják pontosabban tervezni a fogyasztókkal való érintkezés folyamatát, sikerének mérését, valamint döntéseiket mélyebb ismeretekre alapozni, hogy elérjék kitűzött céljaikat”.
Külföldi információk alapján Rausch Tamás szerint különösen hasznos lehet a rendszer alapú „ügyfél tapasztalat” szolgáltatás első sorban bankok, biztosítók, távközlési szolgáltatók, kiskereskedelmi cégek, szállodák, légiforgalmi vállalatok és repülőterek számára.
Kapcsolódó cikkeink
A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Indul a Costa Art & Craft pályázat!
Egy jó kávé csodákra képes – felfrissít, inspirál, energiát ad.…
Tovább olvasom >Jövőre is drága maradhat a spanyol olívaolaj
Akár júniusig rekord magas maradhat a spanyolországi olívaolaj ára, miután…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >