Új eszközt vezet be a Nielsen az ügyfelek és fogyasztók tapasztalatainak megismerésére
„Hallgasd meg ügyfeledet, fogyasztódat, és reagálj rá gyorsan!” Ezzel a mottóval vezeti be a Nielsen Magyarországon is a fogyasztók jó és kedvezőtlen tapasztalatainak új, integrált felmérését valamint elemzését. Ebben a ResponseTek céggel működik együtt, amely kifejlesztett egy szoftvert a fogyasztók tapasztalatainak kezelésére.
A kanadai Vancouverben székelő cég szoftver platformját kapcsolják össze valós időben az üzleti forgalom konkrét információival és korszerű elemzési eszközökkel. Így a Nielsen képessé tud tenni vállalatokat arra, hogy szolgáltatásaikat az eddiginél gyorsabban, a lehető legjobban igazítsák egyes fogyasztóik vagy ügyfeleik igényeihez. Ezáltal még inkább különbözhetnek versenytársaiktól, és növelhetik márkájuk vonzerejét.
Azért is fontos kezelni a fogyasztók tapasztalatait, mert egy új vásárló vagy ügyfél megszerzése ötször annyiba kerül, mint megtartani a jelenlegieket; akiknek igényeit érdemes minél jobban kielégíteni.
„Helyzetbe hozzuk a vállalatokat, mert versenyelőnyt szerezni egyre inkább az ügyfelek, vásárlók elégedettsége révén lehet, és azt támogatja új, angolul Nielsen Customer Experience nevű szolgáltatásunk” – mondja Rausch Tamás, a Nielsen üzletfejlesztési vezetője. – „Ma már elengedhetetlen, hogy a vállalatok szolgáltatásaikról megismerjék fogyasztóik elvárásait és elégedettségük mértékét. Igazodhatnak hozzájuk, amikor építik a fogyasztói bizalmat. Továbbá konkrét információik révén tudják pontosabban tervezni a fogyasztókkal való érintkezés folyamatát, sikerének mérését, valamint döntéseiket mélyebb ismeretekre alapozni, hogy elérjék kitűzött céljaikat”.
Külföldi információk alapján Rausch Tamás szerint különösen hasznos lehet a rendszer alapú „ügyfél tapasztalat” szolgáltatás első sorban bankok, biztosítók, távközlési szolgáltatók, kiskereskedelmi cégek, szállodák, légiforgalmi vállalatok és repülőterek számára.
Kapcsolódó cikkeink
Indul a Costa Art & Craft pályázat!
Egy jó kávé csodákra képes – felfrissít, inspirál, energiát ad.…
Tovább olvasom >Jövőre is drága maradhat a spanyol olívaolaj
Akár júniusig rekord magas maradhat a spanyolországi olívaolaj ára, miután…
Tovább olvasom >Húsz százalékkal nőtt a magyar kávépiac értéke 2022-ben, a volumen azonban csökkent
Az alapanyagok jelentős drágulása miatt a magyar kiskereskedelmi kávépiac értéke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >