Új eszközt vezet be a Nielsen az ügyfelek és fogyasztók tapasztalatainak megismerésére
„Hallgasd meg ügyfeledet, fogyasztódat, és reagálj rá gyorsan!” Ezzel a mottóval vezeti be a Nielsen Magyarországon is a fogyasztók jó és kedvezőtlen tapasztalatainak új, integrált felmérését valamint elemzését. Ebben a ResponseTek céggel működik együtt, amely kifejlesztett egy szoftvert a fogyasztók tapasztalatainak kezelésére.
A kanadai Vancouverben székelő cég szoftver platformját kapcsolják össze valós időben az üzleti forgalom konkrét információival és korszerű elemzési eszközökkel. Így a Nielsen képessé tud tenni vállalatokat arra, hogy szolgáltatásaikat az eddiginél gyorsabban, a lehető legjobban igazítsák egyes fogyasztóik vagy ügyfeleik igényeihez. Ezáltal még inkább különbözhetnek versenytársaiktól, és növelhetik márkájuk vonzerejét.
Azért is fontos kezelni a fogyasztók tapasztalatait, mert egy új vásárló vagy ügyfél megszerzése ötször annyiba kerül, mint megtartani a jelenlegieket; akiknek igényeit érdemes minél jobban kielégíteni.
„Helyzetbe hozzuk a vállalatokat, mert versenyelőnyt szerezni egyre inkább az ügyfelek, vásárlók elégedettsége révén lehet, és azt támogatja új, angolul Nielsen Customer Experience nevű szolgáltatásunk” – mondja Rausch Tamás, a Nielsen üzletfejlesztési vezetője. – „Ma már elengedhetetlen, hogy a vállalatok szolgáltatásaikról megismerjék fogyasztóik elvárásait és elégedettségük mértékét. Igazodhatnak hozzájuk, amikor építik a fogyasztói bizalmat. Továbbá konkrét információik révén tudják pontosabban tervezni a fogyasztókkal való érintkezés folyamatát, sikerének mérését, valamint döntéseiket mélyebb ismeretekre alapozni, hogy elérjék kitűzött céljaikat”.
Külföldi információk alapján Rausch Tamás szerint különösen hasznos lehet a rendszer alapú „ügyfél tapasztalat” szolgáltatás első sorban bankok, biztosítók, távközlési szolgáltatók, kiskereskedelmi cégek, szállodák, légiforgalmi vállalatok és repülőterek számára.
Kapcsolódó cikkeink
A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Indul a Costa Art & Craft pályázat!
Egy jó kávé csodákra képes – felfrissít, inspirál, energiát ad.…
Tovább olvasom >Jövőre is drága maradhat a spanyol olívaolaj
Akár júniusig rekord magas maradhat a spanyolországi olívaolaj ára, miután…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >Nem a piac vezérli elsősorban a zöld vállalati döntéseket itthon
A hazai vállalatok fenntarthatósági stratégiáit és beruházásait legerősebben nem piaci…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >